Är du rädd för daggmaskar?
Jag har fobi för daggmaskar och vill kolla om nån annan också är det?
Jag har fobi för daggmaskar och vill kolla om nån annan också är det?
Bimsan - Är det OK att jag använder ditt inlägg i terapeutiskt syfte? Ska tänka på dina ord varje gång illamåendet sköljer över mej! "Spy inte! Vi har nåt gemensamt! Spy inte! Vi har nåt gemensamt!"
japp! vidriga är dom.
Belle: Javisst, det var nog kanske min avsikt.
Men jag förstår känslan, jag är själv inte särskilt förtjust i stora nattfjärilar som flyger en i ansiktet när man sitter på altanen på landet, men dom är ju både korkade och påflugna som muckande värnpliktiga på ett danshak i landsorten-daggmaskar känns rätt harmlösa i jämförelse.
Bimsan : precis. daggmaskar flyger ju inte en i ansiktet. däremot malar och fjärilar är jobbiga
Bimsan -
Ja, jag har verkligen fobi mot dem! Skriker och hoppar allvärldens väg när jag ser en på vägen en regnig dag
När jag var liten lag min lillebror och hans kompis en daggmask i mina skor. Jag tog aldrig på mig dem igen. Skulle någon jaga mig med en daggmask eller allra minst slänga en på mig skulle nog mitt hjärta stanna!
JA.. jag skriker om jag ser en på gatan usch e livrädd för dom.. o hoppar o stutsar alla tycker jag e dö larvig.. mitt ex hotar mig med att hålla in 3 kg mask i brevlåde inkastet om jag e dum mot honom...
HJÄLP!!