Är du rädd för daggmaskar?
Jag har fobi för daggmaskar och vill kolla om nån annan också är det?
Jag har fobi för daggmaskar och vill kolla om nån annan också är det?
Japp, daggmaskfobisk är jag... HAAATAAAR de där vårregnen när de väller upp på gatorna....
hatar egentligen alla maskar!
Men lite facinerad också, letar upp en massa berättelser om världens längsta daggmask (finns en art i Australien som kan bli 2 meter) o.d, samt andra mask-berättelser, typ längsta uppmätta binnikemasken i en människa (30 meter tror jag)...
Nä , men dom är lite äckliga , får ju inte panik när jag ser dom , men jag vill ju inte ta upp dom och pussa på dom heller ![]()
ja jag ä livrädd för dom o grodor..hoppar meter om jag ser nån l tror jag ser nån...usch dom e vidriga,regnar det så vill jag inte gå ut :)
ju usch ja, jag får panik, men det har blivit bättre, nu kan jag titta på en förut skrek jag rätt ut o fjolla mig om jag såg en...
nej men usch så äckliga. fast det går ju o ta i dem då man måste sätta dem på kroken.
Inte e jag rädd för dom men dom e ju fruktansvärt äckliga!! *USCH*
Oh nej, men jag får en ohämmad lust att meta när jag ser dem
Ja-aa...Fiska
Jag är inte rädd för dom nu, men när jag va liten 4år tror jag. då va min mamma tvungen att hålla i en daggmask i en timme innan jag förstod att dom inte va farlig =)
jag klarar inte av dom.... vill spy så fort jag ser en sådan.... uch usch vad dom e äclkliga *ryser i hela kroppen*
Jag har!! De är vidriga. Att gå till garaget (ca 100m) när det regnat och är fullt av daggmaskar tar för mig nästan 5-10 min. Jobbigt att behöva zick-zacka mellan dessa vidrigt äckliga kryp.
Jag är inte rädd för dem men tycker att de är så äckliga!
Mår illa när det regnat och det luktar daggmask ute. Blä!![]()
Livrädd,, har obotlig maskfobi!! =)