Partner som kollar på p o r r?
"99 % av manliga befolkningen gör det"
"det är så grabbar funkar"
"alla killar som har chansen kollar p o r r"
I så fall tillhör min kille den procenten som inte gör det!
Jag vill inte få några usla påhopp om att "om du bara visste" eller "han ljuger för dig" bara för att jag talar om detta.
Att min kille inte är intresserad av p o r r är något jag vetat lika länge som jag känt honom och det var flera år innan vi blev ihop. Han har varit tillsammans med tjejer som gillar p o r r och de har försökt få honom intresserad men han tycker helt enkelt inte det är något för honom.
Varför är det så svårt att förstå att det finns killar som inte kastar sig över p o r r -sidor så fort ingen kollar? Jag själv var storkonsument av p o r r när jag var i tonåren, har man storebröder får man lätt tag på sånt och man är ju nyfiken i den åldern. Numera är jag totalt ointresserad av det eftersom jag tycker det är plastigt och tråkigt och inte ger mig något.
Både jag och min partner föredrar att göra det på riktigt och upptäcka vår egen njutning istället för att matas med fantasilösa p o r r intryck. Vi är alltså inte heller ointresserade av s e x och passion om nu någon skulle få för sig det.
Jag tycker det är väldigt dålig stil att sitta och uttala sig om hur andra är eller vad de gör utan att veta någonting om dem.