Partner som kollar på p o r r?
Dra en gräns!
Det är inte acceptabelt att någon man ska dela sitt liv och kropp med ägnar sig åt något sådant. Det känner ju du och SNÄLLA ha inga skamkänslor inför det?!
Du är kvinna och det han gör är fel på så många sätt. Dessa bilder och siter förnedrar kvinnor. De framställer kvinnans kropp som en sak, ett objekt som finns för mannen att göra vad han vill med. De framställer kvinnan som det enda hon är inställd på är sex, vare sig hon är mindreårig och/eller säger ja/nej under tiden.
Att ge sin kropp till någon man älskar är något vackert - och då ska man inte behöva vara en i mängden av nakna kvinnor som passerar i revy för killen.
"Alla killar tittar på porr" är så jävla fel. Kanske de han umgås med? Bad company.. min kille vet skillnad på rätt och fel och respekterar kvinnor. Det gäller många jag känner. Men inte alla och det är så synd :( Det skadar så många på vägen.. de kvinnor som deltar i branchen, de som blir bemötta efter de regler den världen satt upp, våldtäktsoffer, små flickor som känner kraven att vara utmanande när de är tolv och bebisar med string - och de kvinnor som gråter i tysthet i hemmet över deras män.
Accepterar man inte detta finns det ingen anliedning god nog för att man ska vika sig i den ståndpunkten.
Vill du prata mer, maila mig. rockbabydoll@hotmail.com
Sköt om dig