• Wilja

Lars Winnerbäck: Bra eller anus

Måste ju testa att göra en omröstning nu när jag mesat ur och skaffat Plus Räcka ut tungan

BF+3 och ingen bebis i sikte än.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lars Winnerbäck: Bra eller anus
  • Wilja
    Ha ha, jag tog första rösten i min alldeles egna första omröstning Skrattande
  • Wilja
    Förvånad 5 stycken som tycker Kung Lasse är Anus. Skrikandes 
    BF+3 och ingen bebis i sikte än.
  • piixelslyna

WHAT, hela 11 som tycker att LW är anus!

Nejnej, han är kung!

Det är inte lätt när det är svårt - men det är skönt när det går!
  • Mi Amore

Anus, jag vill spy när jag hör hans röst, vet inte varför.

• biomedbonus

JAG VALDE BRA, MEN JAG SKULLE HA RÖSTAT PÅ NÄSTAN BRA OM DET FUNNITSOskyldig

• elegi

Han är BÄST har följt honom sen -95 redan innan hans första skiva släpptes, va dessutom på hans 30-års konsert på Cloetta Center förra året, har alla hans skivor och live dvdn

• Mammatillfem

BRA! Har inte "känt till" honom mer än sedan hösten 04 eller 05,minns inte vilken,men det var min son som upptäckte honom,kom hem till oss med skivorna när han lånade datorn,och spelade dem,så vi hörde ner...*L*
    Han blev mer och mer fans av Lars Winnerbäck,och tror han hade alla hans skivor,en hel hög...i somras var han på giget i Leksand och lyssnade på honom..sååå bra,skitbra,sa han! Tror honom! En vecka senare var inte min son längre i livet...tyvärr..
    Får nog aldrig svar på VARFÖR? Ingen kan ana saknaden,tomheten,sorgen,chocken,smärtan...saknaden är olidlig..

Nu lyssnar både jag,min dotter och en av mina söner på just Emil´s favorit Lars Winnerbäck-för att vi minns honom med det,för att vi hade en låt på begravningen,för att vi upptäcker mer och mer att han är bra...texterna är bra med,och min son lyssnade mkt på dem...skrev tex "Det var jag och fröken Svår" i sin gb,vad han menade vet jag nte,kanske träffat någorn tjej?
    Liksom "Vi skulle klara vad som helst,vi skulle aldrig säga nej",som det står på hans presentation på Lunar..än,den är kvar...det är ju från Elegi,tror jag...

han hade köpt en svart luva med Winnerbäck på,på sista konserten,den hade han på sig sista gången han var hem,och sista kvällen de var ute och hade kul,dagen innan...när vi *såå svårt* skulle plocka ur hans lägenhet,satt senaste dubbel CD´n i...
    och vi valde en ny t-shirt,svart och vit,med Winnerbäck på som det stod "Ingen soldat" på ryggen...som,tillsammans med jeans och rena vita strumpor,blev hans sista plagg...*gråter*

Nu lyssnar vi,som sagt,som min son gjorde,på Winnerbäck...jag,hans syster och hans lillebror...storebror och minsta lillebror är inte så förtjusta i den musiken,men i annan han gillade..

Svar på tråden Lars Winnerbäck: Bra eller anus