• Wilja

Lars Winnerbäck: Bra eller anus

Måste ju testa att göra en omröstning nu när jag mesat ur och skaffat Plus Räcka ut tungan

BF+3 och ingen bebis i sikte än.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lars Winnerbäck: Bra eller anus
  • piixelslyna

Mammatillfem - Beklagar sorgen, jag förstår att saknaden är stor!

Det är inte lätt när det är svårt - men det är skönt när det går!
  • Mammatillfem

rauseus
    Tack...så är det ...
    Kan inte låta bli att tänka på allt,av förståeliga skäl,när jag hör Winnerbäck,kopplas ju för oss helt ihop med vår son och bror,som "upptäckte" honom-och hårdrockgruppen Sabaton-i vår familj...har fårr oss att lyssna,och tycka om musiken med...men det gjorde jag även innan,och sade det till honom...började få upp ögonen för de då...

• elegi

Mammatillfem
    Alldeles riktigt den frasen är från Elegi som för övrigt är mitt namn här på fl just för att den låten säger så mycket får rysningar bara jag tänker på texten för att den är så bra
    Beklagar sorgen

• smarties

Älskar Winnerbäck..kan inte få nog av honom.

• hillson

Han är helt ok,inte bäst men han är inte Anus i alla fall...

• Dino78

Ok, men på tok för överskattad i mitt tycke. Allt låter ju lika, men det som låter är som sagt helt ok!

DIF i själ och hjärta
  • hillson

Det bästa med Winnerbäck är väl texterna och att han är en bra Liveartist..

• Mammatillfem

Ska lyssna på flera av skivorna sedan-min dotter har några,en del är här...mest två jag lyssnar på än,och de låtar HAN gillade..minns att han lyssnade mkt på "Hugger i sten" mfl här hemma i höstas...Hörde av en tjej som träffade honom,det var flera (singel sedan det tog slut med den djupt älskade flickvännen och tillika sambon),att han gillade Söndermarken med...den har jag inte hört än...och en masa andra..

Svar på tråden Lars Winnerbäck: Bra eller anus