Lars Winnerbäck: Bra eller anus
Måste ju testa att göra en omröstning nu när jag mesat ur och skaffat Plus ![]()
Måste ju testa att göra en omröstning nu när jag mesat ur och skaffat Plus ![]()
BÄST!
Helt klart BÄST
Nu lyssnar jag på Lars Winnerbäcks andra CD av den svartvita..."KOm ihåg mig" just nu..
BÄST!
Bäst!
Har honom på i bakgrunden just nu ![]()
Helt bäst!! :)
BÄST!!!!!!
Vet inte hur han låter.
Anus!
Nej, han är ingen favorit. Anus alltså.
Jag röstade bra, har inte hört så mycket, mer än Änglar kom och För dig (den sistnämnda låten dansade vi till på färjan då vi förlovade oss). Men ajg ska köpa hans senaste samlingsalbum hade jag tänkt
Bäst!
hm.. svårt att säga..
han var bättre förr skulle jag vilja påstå, innan han sålde ut sig.. minns när han satt o lira för oss punkare i trädgårdföreningen (parken i lkpg) om sommaren och på Skylten(LKPG) med inträde 30 spänn i början/mitten av nittiotalet.. det var tider det..
Håller med dig MiaL. jag gillade winnerbäck innan han blev kommersiell, nu har han blivit någon slags allmän egendom. den winnerbäck som jag tycker om har kvar sitt långa röda stripiga hår, kängor, för stor gitarr och sjunger om krossade hjärtan och samhällskritiska texter...det ser jag ingenting av idag.
Jag måste säga att jag har lite svårt att förstå det här med att en artist skulle bli sämre bara för att många gillar honom...och att det inte är lika kul att gilla en artist när flera gillar samma artist. Det är väl bara kul att så många tycker om Lasse?