• Anonym

Thank god for Mr Rabbit!

Ja, jag är sååå lycklig för min Mr Rabbit! Han ställer alltid upp och lyckas alltid ta mig fram till orgasmens underbara värld!!!

Någon mer än jag som oxå har en hemlig vän???
    Naturligtvis har jag ju tillgång till äkta vara oxå i form av min make, men ibland är ju inte han hemma när lusten faller på....

Någon som har nåt kul tips? Något som jag missat kanske!

Ha d! Kram

• Svar på tråden Thank god for Mr Rabbit!
  • Tin o Trolls mamma

Är han verkligen så bra? Använder du honom invändigt eller utvändigt?

Ekorren.

• Anonym

Både och! Han är utrustad med en snopp och örona kittlar klitoris.... Testa, garanterad njutning varje gång!!!

• Tin o Trolls mamma

Fast jag gillar inte att ha en dildo i mig, vill bara ha klitorisretningen.. Eller det kanske skulle vara kul att prova.. Hmm..

• lhs73

Min är blå, vattentät och garderobs placerad när han inte befinner sig hos mig !!!

• MB23

Ihs73: Hahahha jag har oxå en sån............fast den e inte vattentät längre

Min man skulle fixa "vibben" i den............och så den jäveln tog sönder min delfin...........som jag kallar den för. Nu kan vi bara använda den i sängen men inte i badet

Kanske jag ska önska mig Mr Rabbit i julklapp

Mimmi & Manuella

• Fluortanten

TS

Kul tips ang vad?

• Venus

Jag har en liggandes i vår "snusk-låda"...
    Men jag tycker inte om själva "snoppen" på den utan jag vill bara ha vibratorn... Fast nu är det ganska länge sedan den var framme så den börjar väl på att damma igen där i lådan...

Själv ska jag införskaffa mig en vibrator som man tar på sig och som sambon (eller jag då) kan styra på håll
    Finns ingen sladd däremellan utan den är "radiostyrd" *hihi*

• Lamilla

Venus...ditt lilla snuskhummer

Svar på tråden Thank god for Mr Rabbit!