• Anonym

Thank god for Mr Rabbit!

Ja, jag är sååå lycklig för min Mr Rabbit! Han ställer alltid upp och lyckas alltid ta mig fram till orgasmens underbara värld!!!

Någon mer än jag som oxå har en hemlig vän???
    Naturligtvis har jag ju tillgång till äkta vara oxå i form av min make, men ibland är ju inte han hemma när lusten faller på....

Någon som har nåt kul tips? Något som jag missat kanske!

Ha d! Kram

• Svar på tråden Thank god for Mr Rabbit!
  • Anonym

Flourtanten:
    Jo alltså, det är ju bara 2 år sen jag upptäckte Mr Rabbit! Det finns kanske fler kuliga saker som får en att flyga, men som jag ej upptäckt ännu!!!!

• Good News

Venus, Det låter kul! Radiostyrd tjej med andra ord

• Venus

Good News, självklart...

Alla sätt är bra utom de dåliga...
    Jag lovar att rapportera om jag tycker den är bra sedan
    Blir nog att köpa den imorgon eller nått, är sugen på den NU!!!!

• Anonym

Vet era killar om att ni har dildos? Vad tycker de? Använder ni dem bara själva el tillsammans med dem? Vet inte vad jag skulle tycka om att veta att min kille onanerar utan mig.............. är jag knasig?

• Anonym

vart köpper man en mr rabbit då??

• Tin o Trolls mamma

Självklart vet min man att jag har mina dildos! Han har t.o.m. några själv! Vi leker med dem tillsammans eller så gör jag det ensam när jag är sugen och han är borta.

Ekorren.

• DaCiss

Jag ska skaffa en rabbit Fast ajg vet inte vilken model som är bäst, det finns ju lite olika rabbitar, kanske man kör med orginalet bara.

Min man vet att jag har en vibrator. Då vi ser på porrfilmer tillsammans brukar han onanera och jag brukar leka med min stav. Fast den börjar bli så slö nu av åren så nu ska jag skaffa rabbiten som sagt. Sen använder jag den ibland då han är borta hemmifrån och ibland leker han med den på mig. Men det händer väldigt sällan just det sistnämnda.

• Anonym

é avundsjuk på er som har så frigjorda o naturliga förhållanden med era karlar o sex................

• Tin o Trolls mamma

Anonym 1291528:

Tråkigt att höra att du inte har det.. För mig är det jätteviktigt med full tillit och respekt för varandra. Om vi inte hade vågat vara så öppna hade det inte känts bra för mig. Vi är lika öppna när det gäller det mesta i övrigt i förhållandet också. Kanske är det där man ska börja? *tröstkramar*

Ekorren.

• Anonym

vet din man om mr rabbit??
    Min sambo säger att han sak köpa en till mig för att jag jämt vill ha sex

Svar på tråden Thank god for Mr Rabbit!