• Anonym (frallis)

hur var er bröllopsnatt????

En fråga bara till alla er som gift er? Hur var er bröllposnatt? Var det fantastiskt bra och ni kände re mer kära än någonsin elller blev ni för fulla och somna efter en snabbis, eller blev det konstigt eller bara fint?

Berätta, känns som om det är så mycket press på en den natten, att det ska vara så fint och bra och så.

• Svar på tråden hur var er bröllopsnatt????
  • Anonym

vi sovnet av utmattelse efter en lang dag Hi hi.Har varit gifta i 10 år i nov...

• fenurila K o L t

Mycket rolig vi har varit gifta i snart 4 år

• Nyfiken gul

Vår bröllopsnatt ---- vi sov!!

Vi hade haft en full vecka med först vårt vanliga arbete på dagtid - sen på kvällarna körde vi dom sista förberedelserna för bröllopet - mycket stress o press - man sov kanske 3-4 timmar varje natt under veckan för allt som skulle hinnas med...

natten till bröllopsdagen gick vi o la oss runt 01 efter att ha gjort det absolut sista hemma - dukat för frukost till nattgästerna, dukat klart ute på altanen , gjort min egen brudbudkett o allt annat småpyssel,.,..

klockan ringde 06 - då var det upp o sätta igång frukosten för alla , duscha , ringa upp den som ska göra frisyr o smink o väcka henne - föräldrar o andra som ska hjälpa till dyker upp runt 08 för allmän frukost. väcka o göra iordning våra barn...

vigseln är kl 14

vi kommer till hotellet fullständigt utpumpade runt en ca 21:30

byter om o går ut en vända på stan och bara försöker smälta dagen - tar en bit mat på en pizzeria och försöker fatta vad som just har hänt..

kl 23 är vi tillbaka på sviten och vi sjunker ner i sängen framför tv:n där vi ser avslutande period i VM-match i ishockey mellan Tre kronor o Tjeckien.... (sverige vann)

både jag o maken somnar ifrån tv:n o är helt grinfärdiga av trötthet....

kl 8 på morgonen därpå ringer väckningen från receptionen och vi får snart upp frukost - när vi duschat o ätit DÅÅÅÅ sätter våra pirrande känslor igång o vi får fart på underbart skön sex.....

• Anonym (Petra)

Vi hade det underbart!.

• 4barnsMom

Vi sov väldigt gott, sex kan vi ju ha när som

Orkan fanns ju lixom inte just då, men dagen efter så...

Stolt Mamma till Samuel 22/7-97 Elin 24/2-00 Elias 3/3 -06 Mina hjärtegull
  • LillaLulla

Hm, jag hade mens, vi var en aning fulla, klockan var 6 på morgonen när vi anlände till våran lilla stuga vid havet, så vi var inte riktigt på humör... Vi satt bara och smuttade på våran champagne och åt godis och njöt av att vara gifta.

• ODS

underbar! visserligen var vi såå trötta men vi hade bokat bröllopssviten på ett hotell i stan med hjärtformad säng, bubbelpool mm så vi ville ju inviga allt*ler*. var väldigt uppslukade av hela situationen så det blev väldigt fina stunder... även om vi sov gott oxå!

• Anonym (Mrs.E)

*Fint* vet jag väl inte om jag nånsin tycker att sex är med allt stånk, kladd och jobbande

Men jo, vi hade en mysig, rolig, sexig bröllopsnatt trots att vi var trötta. Har dock fått intryck av att många (de flesta?) faktiskt sover ihop isf att ha sex och det räcker ju egentligen.

• Anonym (Adnil)

Vi sov efter en helt fantastisk natt ute på stan med goda vänner.

Svar på tråden hur var er bröllopsnatt????