• Anonym

hur var er bröllopsnatt????

vi sovnet av utmattelse efter en lang dag Hi hi.Har varit gifta i 10 år i nov...

• Anonym

Vi sov gott men hade fantastiskt sex natten efter när vi hade lite mera ork!!

• Anonym

Trevligt fast vi hade en lång tid, cirka 12 timmar, då hann vi med en skön stund, Så ja vi hade skön sex

• Anonym

menade asså med en lång tid dvs 12 timmar...vigsel,,,middag och mycket dans så orkade vi med sex

• Anonym

Kl 8 på morgen kom vi till hotellet efter ett stooort, helt otroligt kul bröllop och var egentligen alldeles för trötta och fulla men jag hade ju vrålsexiga underkläder, så det blev ju liksom tvunget

• Anonym

Vi hade det jättemysigt! Vi var båda oskulder, så vi njöt av varandras sällskap o duschade tillsammans för första gången. Sen la vi oss i sängen o åt go frukt o verkligen njöt av kvällen/natten. Sen var allt bara himmelsk! Sen mitt i natten så väckte min nyblivne make mig o ville mysa lite mer. Så romantiskt!!

• Anonym

Vi checkade in på hotellet vid 5 på morgonen, sen hade vi med en hel del nya sexleksaker som vi hade det skoj med i ett par timmar . Helt undrbar natt alltså.

• Anonym

Det blev inget sex på bröllopsnatten. Det var vi aldeles för trötta för.

Däremot hade vi en mysig dag dan efter där vi bara brydde oss om varandra och gick genom dagen.

Två dagar efter bröllopet åkte vi på bröllopsresa, och då var det hellt annorlunda. Då var vi utvilade och mcyket mer upplagda för sex.

Svar på tråden hur var er bröllopsnatt????