Inlägg från: Anonym (Ärligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ärligt)

Hur blir man inlagd på psyket?

Förstår att du mår dåligt men att vilja bli inlagd för att bli omhändertagen låter lite.....jaa jag ska inte säga det rakt ut för då blir jag väl anmäld men det är inte rätt anledning iaf.

Har du inte familj å vänner som kan hjälpa dej å pyssla om dej hemma?

• Anonym (Ärligt)
    Panda skrev 2006-09-29 10:32:48 följande:
    Anonym (Ärligt) skrev 2006-09-29 10:29:52 följande: Förstår att du mår dåligt men att vilja bli inlagd för att bli omhändertagen låter lite.....jaa jag ska inte säga det rakt ut för då blir jag väl anmäld men det är inte rätt anledning iaf.Har du inte familj å vänner som kan hjälpa dej å pyssla om dej hemma? Men det är väl jättebra att TS har sådan insikt att hon känner att hon måste få vård. Utan vård och med depression så kan det lätt hända hemska saker.Du TS, lycka till!
    Jo jag vet, mkt väl.
    Jobbar inom psykiatrin å ser det hela från en lite annan vinkel. Det finns andra som mår sååå mkt sämre å behöver platserna mer än nån som vill bli lite ompysslad.   Inget illa ment.
    Hoppas verkligen att du mår bättre snart TS, å att du slipper bli inlagd på psyket för det är ingen vacker historia.
  • Anonym (Ärligt)

det vet jag ju självklart inte, går efter det TS själv skriver här, antar att alla andra oxå gör det å inte sitter å gissar sej till hur hon EGENTLIGEN mår. Själv skulle jag inte vilja bli omtolkad av nån som inte känner mej.

Svar på tråden Hur blir man inlagd på psyket?