Inlägg från: mamma legolina |Visa alla inlägg
  • mamma legolina

Vad händer efter döden?

Jag tror att vi reinkarneras tills den dagen vi lärt oss det vi ska, sen får vi förhoppningsvis leva i något slags paradis. Den tanken hjälper i alla fall mig i min syn på livet och döden.

Enda sättet att få en vän är att vara en
  • mamma legolina
    BadSector: vilken idiotisk fråga "är ni de dumma jävlarna som tar livet av er när saker går åt helvete och hoppas på bättre lycka nästa vända?" Hur kan du fråga något så dumt!FörvånadSkrikandes
  • mamma legolina

Liska skrev 2006-09-30 20:39:34 följande:

mammalego,,,, vad hän denna upprördhet,,, öm tå?
    Liska: Nej jag tänker mera på de som har människor omkring sig som kanske just begått självmord eller de som mår dåligt (ja det finns såna här på vår jord) som kanske funderar i dessa banor. Förstår inte ens ditt inlägg, hur menar du? Öm tå för att jag reagerar över att BadSector uttrycker sig klumpigt. Menar du att jag har någon som begått självmord för att dom tror på reinkarnation eller menar du att jag är benägen att begå självmord för att jag tror på reinkarnation??????Förvånad
  • mamma legolina
    sannispannisen: läs Johans citat så ser du hur orginalinlägget ser ut.
  • mamma legolina

Jag blir så förbannad, funderar verkligen hur man tänker om man skriver ett sånt inlägg. Du har rätt man ska ju ignorera helt och hållet men ibland går det bara inte.

Verkar ju som om inlägget har fått ändras till ett "mildare" inlägg. (det är en hon om inte jag har helt fel).

• mamma legolina
    sannispannisen: du har nog rätt
  • mamma legolina
    BadSector: om man kommit till den slutsatsen att man inte vill leva längre tror jag att man fullkomligt sk*ter i om man reinkarneras eller inte, troligen så vill man det inte eftersom man anser att jordelivet inte är värt att leva - håller absolut inte med dig i din diskussion. Håller med Celestina i det hon skriver.
  • mamma legolina
    BadSector: jag är lugn och fin det var bara ett kraftuttryck
  • mamma legolina
    ming: det var precis det jag försökte säga.
  • mamma legolina
    Johan: håller med dig men ibland är det svårt att låta bli att svaraFundersam
Svar på tråden Vad händer efter döden?