Inlägg från: alsesani |Visa alla inlägg
  • alsesani

Böld i underlivet! :( *äckelvarning*

Tro det eller ej. Min mamma hade en ordentlig böld som aldrig försvann, hon fick tid för att operera bort den.
    Så var hon på zonterapi för nåt annat och då sa zonterapeuten att man kan testa trycka mot den också.
    Är inte säker på om hon kanske behövde nån mer behandling men operationen behövde inte göras och hon har aldrig heller haft någon mer böld i underlivet.

• alsesani

Wannabe P:
    Jag misstänker att hon fick gå någon mer gång, en eller två kanske.

Har också haft problem med en just vid troskanten i ljumsken. Som tur är har den inte varit så stor, men öm däremot...
    Tidigare har den kommit vid ägglossning och mens, men när jag varit gravid har jag fått "expressmogna" den i duschen och ta hål nästan varje dag.
    Testade med både handsprit och såna där desinficerande våtservetter man har när man tar sprutor men ingenting funkade.
    Nu, nästan två år efteråt kommer den vid ägglossning, men inte mer *pepparpeppar knacka mitt huvud*

• alsesani

Var sitter den förresten? Långt ner?
    Finns det Någon möjlighet att kunna se någonting nertill under magen, typ med en förstoringsspegel?
    Undrar för att vad jag inbillar mig är anledningen till att min poffar upp så sällan är att jag drog ut ett hårstrå som växte låååångt ner. Måste ha varit en djup håla eller vad man ska kalla det, kanske efter alla tömningar..
    Så med alla hormoner som rusar runt kanske det gör det ännu mer irriterat...

Svar på tråden Böld i underlivet! :( *äckelvarning*