Bröstlyft efter amning?
Funderar på att göra ett bröstlyft eftersom jag tycker att mina bröst blivit så fula efter amningen. Är det någon som gjort det? Tyckte ni att det blev stor skillnad?
Funderar på att göra ett bröstlyft eftersom jag tycker att mina bröst blivit så fula efter amningen. Är det någon som gjort det? Tyckte ni att det blev stor skillnad?
om du vill ha fler barn så vänta med det tills du inte planerar fler graviditeter.
Oja, enorm skillnad, såklart. Op mig för lite mer än ett år sedan och är så nöjd. De ser exakt ut som de gjorde innan barnen, och då hade jag väldigt fasta och fina, precis som nu
!
Jag har gjort en. Jag hade mycket lös hud innan jag ammade, och det blev värre efteråt. Eftersom jag har lös hud har jag sluppit bristningar och det är ju bra, å andra sidan så sa plastikkirurgen redan innan att jag behöver göra 2 operationer pga min extremt slappa hud. Jag fick givetvis kraftig rabatt på operation nummer 2
Jag valde att göra operationen med trådar runt vårtgården istället för klassikern som är som ett ankare. Ärren syns inte, och förhoppningsvis ska jag göra en ny operation till jul. Fråga om du vill veta något!
Jag har inte heller något ankare, de skar bort bröstvårtorna, och sen har jag ett ärr från precis under vårtorna och rakt ner. Ärren är jättefina, de runt vårtorna syns inte alls, och de andra syns bara lite grann.
jag undrar en massa saker... Så jag hoppas att jag får låna tråden lite
visst blir man sövd när man gör lyft?
Du som behövde göra två operationer, varför behövdes det? Ser ju att det var för att du hade mycket skinn "över" men varför kunde inte dettas bort på en gång?
Har ni gjort förminskningar samtidigt eller bara lyft? Eller lagt in extra?
Jag vill bara lyfta, den dagen jag ammat mitt sista barn. Är inte intresserad av några implantat som kanske måste opereras om efter några år...
kanske ska kalla mig för något också, när det blev så många anonyma
Mitt ärr går ENDAST runt bröstvårtorna, cirkelformade och går inte ner någonstans. He he, svårt att förklara skillnaden när man inte kan visa
När man bara har ärr runt bröstvårtorna, hur gör de po då? Skär de loss bröstvårtorna och drar i hop skinnet som på en gympapåse då
? Jag bryr mig egentligen inte alls om ärren. Jag vill bara ha UPP brösten så jag slipper ha BH'ar som sitter åt så hemskt och jag vill kunna visa mig utan BH åtminstone i mörkret
hur gör de operationen då ska det stå...
Ja visst blir man sövd.
Jag la in gelehallon samtidigt.
Vad kostar en operation och vad har ni för inlägg?