• Anonym

Bröstlyft efter amning?

om du vill ha fler barn så vänta med det tills du inte planerar fler graviditeter.

• Anonym

Oja, enorm skillnad, såklart. Op mig för lite mer än ett år sedan och är så nöjd. De ser exakt ut som de gjorde innan barnen, och då hade jag väldigt fasta och fina, precis som nu !

• Anonym

Jag har gjort en. Jag hade mycket lös hud innan jag ammade, och det blev värre efteråt. Eftersom jag har lös hud har jag sluppit bristningar och det är ju bra, å andra sidan så sa plastikkirurgen redan innan att jag behöver göra 2 operationer pga min extremt slappa hud. Jag fick givetvis kraftig rabatt på operation nummer 2

Jag valde att göra operationen med trådar runt vårtgården istället för klassikern som är som ett ankare. Ärren syns inte, och förhoppningsvis ska jag göra en ny operation till jul. Fråga om du vill veta något!

• Anonym

Jag har inte heller något ankare, de skar bort bröstvårtorna, och sen har jag ett ärr från precis under vårtorna och rakt ner. Ärren är jättefina, de runt vårtorna syns inte alls, och de andra syns bara lite grann.

• Anonym

Ja visst blir man sövd.
    Jag la in gelehallon samtidigt.

• Anonym

Jag har gelehallon, kommer inte ihåg exakt vad jag betalade, gjorde 2 op samtidigt, och då får man den ena för halva priset. Men sök på plastikkirurgi så får du upp en massa hemsidor, och priserna står alltid med där.

Svar på tråden Bröstlyft efter amning?