Inlägg från: rottisRhino |Visa alla inlägg
  • rottisRhino

Inget syntes på VUL...

Hej
    Jag gjorde vul idag o det var samma sak för mig.De såg ingenting...såg fostersäcken o läkaren tyckte att ett hjärta syntes men var ej säker så jag får åka dit igen om ca 10 dagar.Åkte in för jag hade ont i magen o haft lite rosbruna flytningar.:(Haft tt mf i somras så därför e jag rätt så nere nu:(Läkarn trodde att jag var i början på v 5...kan man verkligen se en liten skymt av nåt pulserande??Det var det han såg o trodde att det kunde vara ett hjärta

• rottisRhino

Det var det som jag tyckte var så märkligt.För att vi såg något pytte pytte litet som var vitt i dett svarta som fladrrade lite...tickade..o läkaren var osäker men trodde att det kunde va ett pyttelitet hjärta.Så jag hoppas o ber att allt blir bra denna gången ska dit om 10 dagar igen om allt blir bra tills dess..då förhoppningsvis ser man lite mer

• rottisRhino

Hoppas verkligen!Man blir ju lite förvirrad.Första grav.som slutade i mf...sa de att man inte kunde se nåt ..tidigast i v6 ungefär o nu påstår han att kanske kanske att det syntes nåt litet...men som sagt man får väl vänta o se..kan ändå inte göra så mycket

• rottisRhino

Älskade Joedebarn:Tack!Jag hoppas också att allt blir som det ska denna gången.
    Hoppas att det är jag som räknat fel eller att äl var alldeles sen så att man faktiskt inte är mer gången än i v5...men enligt mig själv o fl:s uträkning skulle jag vara i v8...det är det jag inte får ighop ..men som sagt det är mycket möjligt att det är så.
    Tänkte bara fråga om någon av er har haft ont i nedre delen av magen?..så där att det tar emot ibland.Idag o igår har jag haft jätt ont...från o till..det konstiga e att när jag ligger känner jag inget..allt är bra då.Blöder inte heller o har bara haft rösa flytning vid tre tillfällen o då lite på pappret...knappt man kan se.Är det konstigt att man kan ha så ont men inte blöder??

• rottisRhino

Det är precis så det känns..som att det spänner i livmodern..man vågar inte sträcka på sig ibland.Nu har jag ju haft tur idag...sen imorse har jag inte haft ont i magen..hoppas verkligen det håller i sig..men jag ska försöka vila så mycke jag kan idag.Hade ju jätte ont igår o imorse så jag får väl ta det lugnt.
    Hoppas allt går bra för er andra också...o att vi snart sitter här med våra bebbar..

Svar på tråden Inget syntes på VUL...