Inlägg från: Älskade Jordbarn |Visa alla inlägg
  • Älskade Jordbarn

Inget syntes på VUL...

Jag gjorde vul förra veckan i 6+6 och då såg dom inget embryo heller men säcken var så stor som den skulle vara i 6+6.
    Ska in igen på torsdag.

• Älskade Jordbarn

Glömde skriva att jag är i 8+0 idag

• Älskade Jordbarn

jupp här fanns iget av de i 7+? med förra tösen och hon föddes frisk i 42+0

• Älskade Jordbarn

Vet inte riktigt vad du menar med flyttad bakåt. (msms)
    Men när jag väntade henne så blöde ja ganska mycke dom första månaderna och vi gjorde ju vul flera gåger per månad och tester så allt gick som det skulle.
    Jag har aldrig varit den frågsamma typen så jag vet inte allt för mycket omvad som hände i början av graviditeten.
    Men jag är gravid igen nu i 8+1 och jag gjorde ett vul i 6+6 nu.och det syntes bara en fostersäck då ingn gulsäck eller knodd.
    skall in på vul morgon igen.

• Älskade Jordbarn

Vet inte riktigt vad du menar med flyttad bakåt. (msms)
    Men när jag väntade henne så blöde ja ganska mycke dom första månaderna och vi gjorde ju vul flera gåger per månad och tester så allt gick som det skulle.
    Jag har aldrig varit den frågsamma typen så jag vet inte allt för mycket omvad som hände i början av graviditeten.
    Men jag är gravid igen nu i 8+1 och jag gjorde ett vul i 6+6 nu.och det syntes bara en fostersäck då ingn gulsäck eller knodd.
    skall in på vul morgon igen.

• Älskade Jordbarn

hoppsan råkade trycka två gånger. :)

• Älskade Jordbarn

Nej honn beräknade att jag var i 7+

• Älskade Jordbarn

Mitt datum idag på vul flyttades från den 17 till den 20 men dom sa oxå att vid orginal ul i v 17-19 så kunsde det vara den 17 igen så det berodde helt på som (nette) sa vem som kolla, hur gammla maskinerna var och så vidare

• Älskade Jordbarn

Jag var inne i 6+6 och då fanns bara hinnesäcken inge gula eller foster. Nu var jag inne igår igen i 8+2 och då hitta dom först inget och sen hitta den andra bm ett foster med bra hjärta som picka på. Fostret mättes tre gånger till 14,2. 14,5. och 14,7. Så hon sade det att det var igenomsnitt 14,5 och att det var normalt.
    Konstigt som sagt att den innan inte kunde se något och den andra bm hittade ett så stort foster med en gång.

Så jag hoppas för er alla, och grubbla inte för mycket till nästa vul, det är så olika på maskiner och bm mm så det kanske e som det ska trotts att dom inte hittar.

(rottisRhino) Jag blödde ganska kraftigt dom första månaderna med min förra tös och hon föddes frisk o kry i 42+0.
    Så jag hoppas för er skulla att det går vägen

• Älskade Jordbarn

Glömde skriva med ditt alias i texten ovan var lite för snabb på knpparna. :)

(Enzo1)Jag blödde ganska kraftigt dom första månaderna med min förra tös och hon föddes frisk o kry i 42+0.
    Så jag hoppas för er skulla att det går vägen

• Älskade Jordbarn

rottisrhino: Jag har till och från ganska kraftiga värkar trotts att jag inte blöder eller har något fel. det var därför vi fick göra vul nu men allt ser än bra ut.
    Vissa dagar gör det så ont att man väljer stanna i sängen.
    Och ibland känns det ungefär som om förlossningen är nåra. Som om något trycker krafftigt neråt i livmodern, känns jättekonstigt.

Svar på tråden Inget syntes på VUL...