• Sandra G

Fotsack? Är det ett onödigt köp?

Funderar på om jag ska köpa en fotsack till min Brio Race eller inte. VAd tycker ni? Är det ett onödigt köp eller inte. Sonen är drygt ett år.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Fotsack? Är det ett onödigt köp?
  • ängeln 25

Hoppas du får svar snart... Behöver oxå veta??

• Honey1982

jag har en fotsack till min scooter och den har jag iofs bara haft nån månad men jag tycker att det är jättebra nu i höstrusket

• S vali s

Jag har bestämt mig för att inte köpa fotsack till vår race av den enkla anledningen att jag under ett årstid endast använt fotsacken en gång till den vagnen vi har nu.

Den late får brått när det blir kväll
  • Lillgangstern

funderade me, men jag har inte köpt nåm till min race å jag har aldrig saknat nån... köpte den i vintras...

• Lotten

Jag köpte det till våran vagn och jag tycker den e bra. Det blåser inte direkt på benen som om när man bara har filt å så. Använde den hela vintern när dottern var runt 1år så lägger man nån filt under benen så blir det rätt så varmt under den. Min dotter gillade iaf att ha den där

• Miss Lau

Vi har använt fotsacken då och då och tyckt att den varit helt ok, men jag skulle nog inte köpa en om vi inte hade fått med till vagnen.

• finfee

jag tycker de är jättebra!

finfee
  • R Mutt

Onödigt! Har aldrig använt fotsack till någon av mina vagna trots att det följt med. Och titta runt om dig på stan... hur ofta ser man en vagn med fotsacken på? Tror att få använder det.

• Sandra G

Många svar! Tackar! Är i valet och kvalet. Vet inte hur jag ska göra. Hjälp!

• S vali s

Sandra G: Du får helt enkelt ställa dig frågan - Är jag en fotsack människa Ta dig en funderare över hur mkt du har använt fotsacken till din nuvarande vagn, hur ni kommer att använda racen, hur gammalt är barnet som ska använda vagnen osv.

Jag konstaterade snabbt att vi inte behövde ngn fotsack eftersom jag tycker att det räcker ypperligt med en filt om det behövs.

Den late får brått när det blir kväll
Svar på tråden Fotsack? Är det ett onödigt köp?