Fotsack? Är det ett onödigt köp?
Funderar på om jag ska köpa en fotsack till min Brio Race eller inte. VAd tycker ni? Är det ett onödigt köp eller inte. Sonen är drygt ett år.
Tack på förhand!
Funderar på om jag ska köpa en fotsack till min Brio Race eller inte. VAd tycker ni? Är det ett onödigt köp eller inte. Sonen är drygt ett år.
Tack på förhand!
Svalis:
Till den vagn vi hade innan racen fanns det ingen fotsack så då hade vi ju en filt. Kanske ska ta de där 250kr till nåt annat istället.
Tack Svalis!
Ni som inte gillar footsack, har ni kanske åkpåse? Vi letade Bästa Åkpåsen typ hela förra vintern och under tiden använde vi footsacken som följde med vagnen när det var kallt och blåsigt. Helt plötsligt var det vår och inte hade vi köpt ngn åkpåse!
Så för oss var footsacken super och jag skulle nog kunna tänka mig att köpa till en om jag köpte en ny vagn där det inte medföljde. Förutsatt att jag inte hittade den Bästa Åkpåsen såklart !
Kaosp: Jag har i princip aldrig använt fotsacken till något av mina tre barn utan använt åkpåse eller filt allt efter väder och vind och aldrig upplevt att jag har behövt fotsacken - tror att det är en smak o vanesak helt enkelt.
Jag har aldrig använt fotsacken till någon utan mina vagnar.
Svalis: Ja, det är det jag tror också, om man har en åkpåse behöver man nog ingen footsack. Att bara ha filt när det blåser tyckte vi kändes för kallt och eftersom vi inte hittade ngn åkpåse (ibland är vi sååå veliga konsumenter, jag och min man !) använde vi footsacken "tills vidare". Det tills vidare visade sig vara hela vintern och känner jag mig själv rätt är vi för snåla i höst för att köpa åkpåse, när han är drygt 1½ år o inte kommer att åka vagn hela tiden.
Kaosp: Vår dotter bodde i princip i åkpåsen hela förra vintern och med suffletten så kändes ett fotsack onädigt, hon var skyddad ändå
I år planerar jag att fårskinnet får hålla henne varm om rumpan o att en filt ska funka som extra skydd om det behövs, antar att hon inte kommer att tillbringa lika mycke "stilla" tid i vagnen som förra vintern utan hålla sig varm ändå
Tur att det finns valmöjligheter när vi alla är så olika
Stackars Ts som måste bli alltmer förvirrad när vi kommer med våra goda råd
Svalis:
Hur gammal är din dotter? Har du också en Brio Race eller?
SandraG: Min dotter är nyss fyllda 1år, vi har BrioRace som extra vagn eftersom den tar mindra plats i bilen jämfört med våran BrioDuo.
I takt med att dottern blir äldre så kommer vi att använda racen mer o mer