• ChokladRosen

Långtidsodling

Mumle, du vet inte ett smack om hur mina ägg ser ut. Mina ägg är av toppkvalla & skulle lätt klara en långodling. Mina ägg var EXAKT samma kvalla på odlingsdag 3 som på dag 1...

Jodu, nog är det tur att det finns läkare som är kunniga & som står för sin sak.

Jag kan köpa att man gör en långodling på 5dar efter 4-6st försök (färska). För då har man inget att förlora.

Men jag anser INTE att lkare ska laborera bort kvinnans ägg på vägen bara för att dom vill exprimentera med våra ägg & som gör att vi tappar en hel del på vägen under dessa dagar..
    Det är FÅ som får några ägg alls till frysen efter en sån långodling..

ÄR det VÄRT det????..

• ChokladRosen

jindo, jag är nyfiken på vem du menar
    VEM ska hålla sina tankar för sig själv?

• ChokladRosen

Mumle,, varsågod att läsa min pres... Jag ska INTE VÄLJA någon form av behandling...

• ChokladRosen

Mumle, ser att du har läst min pres nu.. Men NEJ,, jag vill idags läge inte bli gravid..

Jag är inte förbannad,, å jag vet inet vart di fått det ifrån?,, saken är ju den att jag har ALLTID skrivit svar på atl,, eller "FÖR PÅGIG" som många säger,, men jag har ALLTID kört samma race vare sig det är på nätet eller IRL,, fråga vem du vill som jag känner privat....

Jag kan ve dom komma in hot helt oberoende,, å det gör dom.. Angla känner jag privat,, men nog f*n för jag mina dialoger med henne i trådar mm. Vi är inte alltid överens. Men vi är inte ovänner för det.. Hon har en åsikt å jag en..

Men så besitter vi också olika kundskaper med....

Därmed tycker jag att man ska ta till sig den andres kundskap,, till sin läkare,, TRO mig, jag har hafy Anglas kundskap med mig i min ryggsäck till min läkare så dom stått med hakan i golvet..Dvs, att JAG är ingen läakre kan drilla med. NI lkosim jag kan dra nytta av MIN, Anglas kondskap,,, ta den, teste den mot era läare så ska NI se att ni får en helt anna respopns av era läkare..

EX: Jag VET en tjej, som fick insatt ett JÄTTE FINT ägg ,, jo pyttsan vill det visa sig sedan,, då denna kvinna kom ikontakt med med en MYCKET kunning inom IVF. Kvinnan som fick tillbka sitt ägg skulle ha VÄGRAT att ta til sig sitt ägg,, OM hon BESUTTIT mer kundskap ifråga IVF.....

TA till er fakta så kan ni konfrontera era läkare. Det är bara NI som vinner på det. Inte vi...

Jag hade inte tragglat detta om å om igen i trådar om jag inte brytt mig om detta..
    TRO mig,, jag bryr mig om er som håller på med IVF. Ta till er min & Anglas kundskap.

Kör en test ,,konfrontera era läkare med, det som finns här,,,,så ska ni se vem som blir osäker ,, inte är det ni bruttor det är läkarna som har träffat på sin överKVINNA

• ChokladRosen

Ååååååååååå, shit Rosen är kanaon ,,,,vilka STAVFEL

Svar på tråden Långtidsodling