Inlägg från: Indianica |Visa alla inlägg
  • Indianica

Vunnit pengar

Grattis! Jag skulle faktiskt inte berätta HUR MYCKET jag vunnit tror jag. Kanske du kan dra ner summan liiiite. Risken finns att det kommer ut på bygden och du får massa tiggarbrev och att fok blir avis. folk som inte är så nära vänne rkan faktiskt bli arga och avundsjuka. Kanske be de allra närmaste hålla tyst om just det och bara berätta det för mamma och pappa kanske. Om du säger att du vunnit typ 2 miljoner tror jag inte folk blir misstänksamma, de flesta tycker det rä rätt mkt och har ni redan goda inkomster och inte börjar leva rena lyxlivet borde det funka. Investera pengarna väl!

• Indianica

Ingen som vet om det finns någon vinst på 16 eller 18 miljoner? TS kanske vann NÄSTAN 17 miljoner, men inte skrev ut exakt rätt nuffror, utan avrundade till 17?

Men kan iofs vara någon som roar sig med våra svar också? Som kan förbereder sig

• Indianica

Tycker det är jättetråkigt och konstigt att det är mer okej att starta igång en tråd som uppenbart efter faktakoll är en bluff, men man får intektitisera bluffen för den antas man inte "veta någonting om"

*väntar på en varning*

Svar på tråden Vunnit pengar