Inlägg från: Rokka Jill |Visa alla inlägg
  • Rokka Jill

Vunnit pengar

håller med tror det var Ella?
    Jag hade inte berättat för en enda jävel..
    jo jag hade typ ropat fram min o min sambos familj..
    sagt att vi hade vunnit en större summa pengar. delat ut vars en summa. till alla då.
    Sen hade jag väl velat sagt något liknande som "såja.. så nu behöver ni inte berätta för folk. för vi ville dela med oss med er " typ.
    men aldrig berättat vilken summa vi hade vunnit.
    jag hade varit mer generös mot mina vänner.. men inte börjat köpa bilar eller betalt hyror o deffenetift inte varit borgenär.

folk tigger o blir vidriga för midre om man säger så.

själv var morsan nära att vinna 1,2 miljoner.. men hon hann aldrig lämna sedeln i tid

• Rokka Jill

kan det vara så att ts inte vill sitta här 24/7? jag bara så undrar? hon kanske är en frisk social människa?

• Rokka Jill

på maxi hos oss tex skyltar de "grattis till dig som vann"
    17 milj e rätt "unik" summa.
    så hon skrev lotto för att hennes annonymitet inte skulle begränsas eller hur man ska säga..

• Rokka Jill

klart det e avundsjukan.. de som påpekar mest att ts ljuger spelar flera ggr i veckan o "vet" hur det ligger till men tänk om ts precis varit i lasvegas eller något. visst det kan vara en psykopat som kräver uppmärksamhet..
    men illa att måla djävulen på väggen ALLTID..

• Rokka Jill
    klocka skrev 2006-10-06 14:47:26 följande:
    "tänk om ts precis varit i lasvegas eller något."I Las Vegas har de inte Lotto och Joker.
    har de inte lotto där??men det var inte poängen.. poängen var att hon kanske inte ville berätta hur hon vann
  • Rokka Jill
    klocka skrev 2006-10-06 15:01:54 följande:
    Det är ju helt ok om man inte vill berätta hur man vann, då kan man ju bara säga det, men det är ju i så fall lite konstigt att man påstår att man har vunnit det på x sätt, när det logiskt sett inte går att vinna y kronor på x sätt.
    ja det e sant...
  • Rokka Jill
    Anonym skrev 2006-10-06 15:04:48 följande:
    Berätta inte....fick ett arv o köpte hus...folk blev som tokar o undrade hur vi hade råd. Jag berättade till folk (släktingar) jag inte borde berättat för, man hör kommentarer hela tiden.
    ojdå.. vadå för kommentarer?
Svar på tråden Vunnit pengar