• Twid

Vunnit pengar

GRATTISGRATTIS! Ts!! fy tusan va glad jag blir för eranskull! vilken drömm! fasst ändå vilken mardröm=/ att man ska behöva vara rädd för att bli vändryggen och missunnad=/

har läste hela tråden och jag ser redan här några få personer som verkligen missunnar er...och inte ens tror på eran vinnst... så redan här ser du kanske en anledning att behålla summan av vinsten för er själva..och bara säga att ni vunnite enn suma pengar!

förstår inte varför folk ska börja spekulera i om du ljuger..jag tror iaf på dig och jag unner verkligen dig dom här pengarna! och att ni ska slippa all avundsjuka och folk som missunnar er!

När jag blir stor ska jag oxå vinna på lotto!! måste bara lära mig hur man gör först!!haha!

varför inte glädjas åt dom som vinner! skit samma om det är en 3 barnsfamilje eller en tant på 93 bast som bor på hem! det är ju dom som spelat och lyckats vinna så det är med all rätt deras pengar! så därför ska man inte missunna! då är det bara att man skaffar sig en egen lott!!

ha det guld ts! och unna er det ni vill, och ver berädda på avundsjuka människor=(

//Therése, blivande miljonär!!!

Svar på tråden Vunnit pengar