Vunnit pengar
Säg ingenting!
Säg ingenting!
När jag var yngre vann min familj också pengar. Inte 17 miljoner, betydligt mindre, men ändå. Vi berättade bara för våra närmsta. Jag tycker du kan berätta det för dina allra allra närmsta, de du litar på, de som inte kommer föra det vidare, de som känner dig och tycker om dig för den du är. Resten behöver inte veta!
Och du.. GRATTIS!!
Grattis TS! Vad häftigt det måste kännas Var det länge sedan det hände eller var det ikväll du vann? Vet inte hur jag skulle reagera om det var jag som vann så mycket pengar.
GRATTIS!
berätta att ni vunnit pengar för de ni litar på eller om det liksom blir uppenbart på något sätt.
hur mkt behöver ni ju inte tala om kanske.
om jag vann så mkt skulle jag iaf berätta för mina närmsta vänner, de som jag haft i vått å torrt och litar på, dessutom skulle de få ta del av det hela på flera sätt.
Har själv fått ta del av när en kompis vann massa pengar
det var inget jag gick och hoppades på eller tyckte att jag skulle få utan det gick åt en massa övertalning från vännens sida för att jag skulle ta emot.
Jag blir inte avundsjuk om någon jag känner vinner pengar, utan glad för deras skull!
men så fungerar ju inte alla..
Först vill jag bara säga Grattis waow vilken vinst!!! I vintras vann vi lite pengar..inga enorma summor men strax under 100.000 och när vi berättade det så får vi jämt höra hur rika vi är och "De rika de kan" m.m. detta är oerhört jobbigt att höra. särskilt när pengarna är slut. Nu när vi vinner pengar väljer vi att inte säga det till någon för det är så jobbigt att höra deras kommentarer.
Jag hoppas att ni kommer på ett sätt som passar er!
Lycka till!
TS skrev tidigare att det var på Lotto, sju rätt plus 2 rätt på joker... MEN ingen 17-miljonersvinst har gått ut... Det MINSTA man kan vinna på den kombinationen som Svenska Spel garanterat är 50 MILJONER. Sååå, jag tror tyvärr inte på TS...
varförljuga om sådant
Så du anonym menar att det måste ha varit precis nu de vunnit för att hon ställer frågan nu?!
Usch vad folk letar "Troll" hela tiden, glädjs istället!!
Grattis glädjs åt dina pengar istället för att tänka på alla runt om dej...dom skall också glädjas