Vunnit pengar
Vi har också mer än bra ställt men det är inget våra familjer vet något direkt om. Jag visste inte att min man hade det så pass bra innan vi träffades och det var rätt så nyligen som jag fick reda på det själv. Det tar en tid att smälta och jag kan fortfarande inte riktigt finna balansen ibland.
Jag tror det är viktigt att man känner sej själv väl när man har så mkt pengar och inte låter det stiga en åt huvudet, så att säga.
Jag kan tycka det är jobbigt ibland för även om detta öppnat dörrar jag trodde för evigt skulle vara stängda för mej, så känner man sej ensam ibland då man inte har någon att ventilera till.
Jag vill nu gärna ge och hjälpa min familj mycket då jag vet att dom inte har möjlighet att hjälpa sej själva på samma vis alla gånger. Ändå om jag gör något fint så får jag höra att det "bara är min man som får betala" iaf... Det värmer inte precis.
Jag kan ju inte hjälpa att han hade pengar, det var inget jag visste innan vi träffades som sagt och viljan att hjälpa med mera kommer ju från mej. Borde inte det räknas till något?
Jag arbetar alltså inte och har därav ingen lön, det är det dom syftar på då dom säger att det är "han" som får betala för allt.
Dom vet alltså inte vad vi har eller så men ända, det känns tungt ibland. Att jag kommer vara hemma och sköta om våra barn spelar tydligen ingen roll...
Vet inte vart jag ville komma med detta, skriva av mej lite kanske.
Önskar iaf er alla stor lycka i framtiden och hoppas ni behåller fötterna på jorden, trots pengar!