Tjejer, lika skönt för er bakifrån?
Det finns många härliga och mysiga ställningar men ingen är så skön som bakifrån. Jag vet många killar som håller med men vad säger ni tjejer?
Det finns många härliga och mysiga ställningar men ingen är så skön som bakifrån. Jag vet många killar som håller med men vad säger ni tjejer?
Nja, det är lätt hänt att han kommer för långt in och då gör det bara ont.
Den kommer för långt in och då gör det ont. Det kanske har med våra storlekar att göra, min för liten, hans för stor? Men min man gillar det skarpt! Såklart!!! Alla mäns favorit!??
Som sagt männens favvo men kanske inte tjejernas ? Märker tydligt på min när jag kanske inte är så himla sugen men ändå vill "kör" vi bakifrån går det mycket snabbare för honom , han gillar att titta !
Själv älskar jag att rida !
Det gör ont och är inte skönt tycker jag. Men ibland står jag ut för min mans skull, för han gillar det...
Det bästa med att bli tagen bakifrån är ju att man vet att mannen gillar det, så jag brukar alltid svanka lite extra och att han samtidigt får spotta mig iröven och pilla upp den lite sen är det skönt att bli spankad och dragen i håret jätte hårt.
Ja, det är mysigt men min favvis är ändå skeden...
Absolut, bakifrån är super!
Jo, det är helt ok. Jag gillar att bli tagen analt, gärna bakifrån och sen gärna ett stadigt tag i håret!
Den slår ju i botten om den är normalstor/större och det gör ont! Har mannen liten snopp funkar det, och är skönt. Enligt min erfarenhet gillar män med mindre snopp bakifrån mer än välutrustade.