• Storstadsfarsan

Tjejer, lika skönt för er bakifrån?

Det finns många härliga och mysiga ställningar men ingen är så skön som bakifrån. Jag vet många killar som håller med men vad säger ni tjejer?

• Svar på tråden Tjejer, lika skönt för er bakifrån?
  • Anonym

Det är bra eftersom han lätt kommer åt att smeka mig, så kan jag få orgasm samtidigt.

• Anonym (Gillar det)

Älskar det, så kommer han även åt att smeka mig.....

• Anonym (Skönt)

Jag älskar att bli tagen bakifrån!
    Känner mig lite "våldtagen" då...

Om killen har en STOR så kan det göra lite ont ibland men
    min nuvarande sambo har perfekt så det går så bra så...
    Tigger och beer att han ska ta mig bakifrån och det gör han mer än gärna

• Anonym (njutaren)

Ja det är hur skönt som helst!!

• Anonym (mm)

jag älskar när min kille tar mig bakifrån, i vilket hål han vill...

• Anonym

Min man älskar när jag ställer upp mig mot sänggaveln och han står och tar mig bakifrån.
    Sen varierar vi med hålen för det är lika skönt med bägge  Räcka ut tungan

• Elei

Bakifrån är det som känns helt klart mest! Nästan på gränsen mellan skönt och smärtsamt ibland!

• Anonym

Jag har en fråga om en annan ställning. Hur kan det komma sig att så många tjejer tycker att det är skönast att rida? Jag är tjej och tycker att den ställningen är helt meningslös! Det känns inte skönt och dessutom blir jag kissnödig! Killar däremot brukar gilla den bara för att de ser hela tjejens kropp (min erfarenhet).

• Anonym (mia)

Jag gillar inte heller att rida kan jag säga.... KÄNNER inte lika mkt alls, antagligen kommer den inte lika djupt in... Mina favoriter är alla bakifrån på olika sätt... Kanske också för att man inte blir så "iakttagen" och kan slappna av, blunda, och koncentrera sig mkt mer......

Svar på tråden Tjejer, lika skönt för er bakifrån?