• VärstaGrymmaTjejen

Var beställer jag den BILLIGASTE och BÄSTA fotokalendern?

Jag brukar köpa fotokalender med bilder på barnen till mormor och morfar till jul. I år vill även farmor, farfar och faster ha en.. Dessutom vill vi ha en själva, så det blir 5 kalendrar! Drar ju iväg lite på priset då så nu letar jag efter BILLIGA men bra kalendrar! Nån som vet? Vad har ni för erfarenheter? Vilka är bra och vilka är bara skräp?

• Svar på tråden Var beställer jag den BILLIGASTE och BÄSTA fotokalendern?
  • aktuelle

önskefoto har vi fått en ifrån, de är helt okej.. numera är de köpta av fotoquick så det bör vara samma sak om du beställer en via dem

• Jennie Brunflo

119kr är den billigaste jag sett....det var väl Fotoquick som hade det priset tror jag.

• Leaaa

onoff är rätt billiga, har inte i huvudet exakt pris...

• csv

Jag har beställt på libero, 139:- om man beställer innan den 20/10.

• Leaaa

men du, kom att tänka på en sak...för någon vecka sen fick man hem ett brev från libero. då hade dom ett samarbete med någon där man kunde beställa kalender ifrån...det blev billigare ju fler man beställde har jag för mig så kolla liberos hemsida också!

• aktuelle

onoffs kostade 150 (och det är vsfl som gör deras)

• aktuelle

onskefoto kostar 149 kr styck om du beställer 5 eller 6 stycken.. så det blir samma där..

• aktuelle

csv : var på libero hittade du kalendrarna?

• Tinkolina

Beställde 10 st fotobäcker från Önskefoto förra året i mitten på november med lovad leverans före jul (var julklapp till hela släkten) ... yeah right!! i februari kom dom! Aldrig mer önskefoto för mig, tack!

Svar på tråden Var beställer jag den BILLIGASTE och BÄSTA fotokalendern?