• VärstaGrymmaTjejen

Var beställer jag den BILLIGASTE och BÄSTA fotokalendern?

Jag brukar köpa fotokalender med bilder på barnen till mormor och morfar till jul. I år vill även farmor, farfar och faster ha en.. Dessutom vill vi ha en själva, så det blir 5 kalendrar! Drar ju iväg lite på priset då så nu letar jag efter BILLIGA men bra kalendrar! Nån som vet? Vad har ni för erfarenheter? Vilka är bra och vilka är bara skräp?

• Svar på tråden Var beställer jag den BILLIGASTE och BÄSTA fotokalendern?
  • aktuelle

Jennie Brunflo : 119? månne med mängdrabbaten då?

• aster

Jag vill bara tipsa om att kolla ordentligt vad som ingår.
    Jag köpte billigt förra året (fotokungen?), och fick en örn på omslaget!
    Roligare att välja omslagsbild sjäv, eller hur?
    Jag tycker också att namnsdagar och helgdagar är mycket värt. Vilka har detta, nån som vet?

• aktuelle

kollade upp fuji också för säkerhetsskull, de tog 199! dyyrt :S

• aktuelle

önskefoto och fotoquick har namnsdagar utskrivna samt morsdag o liknande saker..

• aster

Då kan man säga att Önskefoto leder, om det inte vore för Tinkolinas erfarenhet!

• aktuelle

aster : min syster har beställt kalendrar från önskefoto och det har inte varit några problem..

tinkolina beställde fotoböcker..

• VärstaGrymmaTjejen

Tinkolina!

Nä vad tråkigt! Det var verkligen dåligt att vara så sena med leveransen, det måste de väl förstå när man beställer så många att det är julklappar!

Då ska jag inte beställa därifrån iaf!

Ska kolla upp fotoquick och libero!

Tack så mycket allihop

• Tinkolina

Förhoppningsvis så kluddar inte önskefoto till allas ordrar Så sannolikheten att allt funkar smärtfritt är troligen större än att det strular som för oss. Men mitt förtroende har de inte längre....

Däremot så har jag använt mig av korthuset (www.korthuset.se)för vanliga digitalkort och där gick det undan värre, Jättebra! Kalender har jag dock inte provat men jag såg att det kostade 129 kronor (med egen bild på framsidan). Man kunde även lägga till en del "egen" text i kalendern med. Jag funderar på att beställa kalender från dem själv!

• aktuelle

värstaGrymmaTjejen : jag kunde klicka på kalendrar, men tyvärr hittar du inga priser där.

Svar på tråden Var beställer jag den BILLIGASTE och BÄSTA fotokalendern?