• Snäckan76

Föräldragrupp BVC Hemmesta apr-maj 06

Hejsan, mammor & pappor vid BVC Hemmesta med barn födda i april/maj -06!

Här kan vi enkelt hålla kontakt gällande diverse aktiviteter eller bara prata av oss.

Varmt välkomna med era inlägg!

//Snäckan

• Svar på tråden Föräldragrupp BVC Hemmesta apr-maj 06
  • Snäckan76

Barnvagnspromenad - Saltarö!

Vi ses onsdagen den 11/10 vid vändplatsen utanför Saltarö Barnbod kl.12. Medtag lunch/fika!

Skriv upp er om ni vill med och ta bort er om ni får förhinder, så man vet ungefär hur många som kommer.

Promenad 11 okt
    - - - - - - - - -
    Snäckan + Alice

• Carina75

Vilket bra initiativ! Vi är friska nu och kommer självklart med på onsdag.Glad

Promenad 11 okt
    - - - - - - - - -
    Snäckan + Alice
    Carina75 + Nathalie

• lillpinglan06

Hej tjejer"
    Det här var spännande!!
    Vi kommer gärna.. Hoppas att jag hittar ut till Saltaröboden.
    Vi ses på onsdag!
    Hannah m mamma

ps Hur fick ni in bilderna ??

• Carina75

Välkommen till Familjeliv lillpinglan06!

På din presentationssida kan du välja personligt foto lite längre ner på sidan. Tryck på "Browse" och leta upp det kort du vill ha från din dator.

Vi ses på onsdag!

• Mangomagen

Hej!!
    Ojoj det här tog ju rätt lång tid att fixa ett bra foto och så..
    Jag kommer på onsdag hur lång tid tar det att åka från ålstäket tro?? I dag åkte en kompis till sös för igångsättning spännande.
    Vi ses
    Ha det Gott!

• Carina75

Mangomagen: Vad kul att även du har hittat hit! Jag bor ju rätt nära Saltarö och tror det tar ca 15 min med bil från Ålstäket. Ha det bra så ses vi imorgon! 

• skorpan06

Tjingeling!

Linnea och hennes mamma Susanne kommer pa promenaden imorgon.

Syns!

• skorpan06

Tack för en dagens trevliga och mysiga promenad på Saltarö!
    Lantluften tog väldigt hårt för Linnea somnade på 2 sekunder.

Ser fram emot nästa veckas promenad! Må så gott!

• Carina75

Tack själv. Jag och Nathalie tycker också det var jättetrevligt. Kan meddela att även hon var så trött, så trött när vi kom hem, trots att hon sov rätt mycket under själva promenaden. Nu har hon däckat för kvällen och sover förhoppningsvis hela natten lång.Skrattande

• Kristin78

Hej tjejer! Tack för senast! Det var väldans trevligt! Om vi skulle promenera på måndag så har jag ett förslag... Varför inte träffas utanför BVC vid 12-12.30 och sen GÅ bort till Öppna Förskolan som har babystund mellan 13 och 15 i Hemmesta? Det börjar med sång om jag inte minns fel... Bara ett förslag.

Kristin och Isak

Svar på tråden Föräldragrupp BVC Hemmesta apr-maj 06