• Snäckan76

Föräldragrupp BVC Hemmesta apr-maj 06

Hejsan, mammor & pappor vid BVC Hemmesta med barn födda i april/maj -06!

Här kan vi enkelt hålla kontakt gällande diverse aktiviteter eller bara prata av oss.

Varmt välkomna med era inlägg!

//Snäckan

• Svar på tråden Föräldragrupp BVC Hemmesta apr-maj 06
  • Mangomagen

Det är alltså ?Efter bröllopet? som visas nu på onsdag, den 1/11 kl. 12.30 i Folkets hus, Gustavsberg.
    - - - - - - - - - - - -
    Ida + Alice
    Madeleine + Felicia

• Mangomagen

Promenad!!!
    Hej är det någon som känner för en promenad ex på torsdag eller fredag tex här hos mig i Skeppdalsström med fika efteråt eller någon annanstans?? Skulle kl 11:00 eller 13:00 passa ???
    Hälsningar en rastlös Flisan

• Carina75

Ska bli skoj! Hoppas bebbarna låter oss se lite av filmen också!

- - - - - - - - - - - -
    Ida + Alice
    Madeleine + Felicia
    Carina + Nathalie

• Snäckan76

träffade Kristin & Isak idag. Hade tänkt gå på ÖF, men insåg när vi ryckte i dörren att det var stängt pga lov

Blev istället fika hos K och diskuterade just vad kul det skulle vara att hälsa på hos varandra. Dels för att umgås och lära känna varandra bättre, men också för att "utforska" olika delar av ön.

så tittar man in här och ser att fler haft samma tanke, kul

Madeleine: för oss skulle torsdag kunna funka. A ska dock ta spruta kl.13 så det skulle va om det blir kl.11 eller möjligen något tidigare.

• skorpan06

Madeleine: Jättekul initiativ till promenad + fika. Hoppas det inte blir snöstorm... Torsdag fungerar bra för oss och tiden spelar ingen roll för vi är 'lediga' hela dagen. På fredag ska jag gå på underbara barn mässan - någon mer som tänkte hitta dit?

• Mangomagen

Hej!
    Bestämmer dag i morgon verkar inte vara så många som kan.
    Men det var inte det jag ville.Har suttit och skrattat med Jocke här i soffan över en jättemysig blogg hemligapappan.blogsome.com
    Ni som inte redan känner till den måste gå in och titta.
    Anledningen till att jag hittade den var att addlibris hade en farsdag presents annons i tidningen.Titta på tex aug och sep 2005
    många mysiga små tankar ifrån en pappa.
    Härlig läsning för alla knasiga föräldrar
    Sov Gott på er :) M

• Carina75

Det blir ingen bio för oss idag. Vågar inte köra i snöstormen utan vinterdäck på bilen. Jag och Nathalie tar istället en lugn och skön hemmadag framför brasan.

Ha det gott så länge! 

/Carina

• Carina75

Hi hi,

Hemliga pappan bloggarna var ju urcharmiga! Var det någon som var på bion idag eller gjorde ovädret att alla stannade hemma?

Skorpan, jag hade tänkt gå på mässan i helgen men tyvärr kom det en massa annat mellan. Hoppas ni får det trevligt. /Carina

• Mangomagen

Hej!
    Tack alla biomammor för idag det var trevligt, tur att inte historian var så komplicerad så att jag hann med ;)

Ang Promenad och Fika hemma hos mig imorgon, det var bara 3 som kunde och så har Jocke ett nytt uppdrag och ska vara hemma och plugga.Det innebär att jag äntligen kunde fixa en klipptid.
    Hoppas att ni inte blir morriga på mig.

Vad sägs om Promenad och Fika hos mig nästa vecka på tisdagen eller onsdagen kl 13:00 ????? Eller fm om det passar bättre
    /Madeleine

• Carina75

Hej!

Vilket kaos det var på vägarna igår! Läste i Gustavsbergstråden att det hade tagit flera timmar för folk att ta sig hem med bil från stan. Det stod visst bilar överallt i väggrenen på motorvägen. Tur att man höll sig inne.

Jag kan både tisdag och onsdag nästa vecka. Gärna vid 13 om det funkar för er andra. Vi behöver ganska lång startsträcka på förmiddagarna

/Carina

Svar på tråden Föräldragrupp BVC Hemmesta apr-maj 06