Inlägg från: Tvillingfarsa |Visa alla inlägg
  • Tvillingfarsa

Mår illa pga WoW.

Jag spelar WoW fortfarande trots tvillingar.

Dock ska nämnas att jag inte raidar nåt då jag känner att jag inte har tid för det.

Så det blir mest vanliga instanser, grinda och pvp med twinks.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Tvillingfarsa

Jag får se hur länge till jag håller på med WoW. Jag är i grund och botten en gammal FPS spelare, som har en seriös karriär inom europa bakom sig.

Suget för att köra ett FPS spel börjar komma tillbaka lite så jag sitter och sneglar på Battlefield 2142.

• Tvillingfarsa
    nassepånken skrev 2006-10-10 19:51:37 följande:
    va? vad är wow?
    wow-europe.com

• Tvillingfarsa

jo BF2142 tänkte jag försöka hitta nån semicasual klan så man kan lira ett par matcher i veckan kanske eller så. Vore skoj.

Dawn of War expansionen sitter jag och dreglar över just nu.

• Tvillingfarsa
    cruZZe skrev 2006-10-11 21:05:16 följande:
    Ja bra namn kan vi säkert spåna fram. Frågan är om någon känner sig manad att driva en klan (har själv varit för mkt CL för att ha lust) samt ev snickra en lättare hemsida. Allt annat kommer säkerligen av sig självt. En TS eller liknande är juh dock ett måste
    Hehe, jag har en del CL efarenhet också. Ledde min klan i UT2k3/4 tillsammans med en polare och vi vart vassast i europa på vår speltyp.

Jag skulle defintivt tycka en FL klan skulle vara riktigt skoj. En klan som är lite semicasuals där folk som är med är medvetna om att man har barn att prioritera först.
  • Tvillingfarsa

Klockrent, det är bara börja planera tycker jag, så tilsl vidare att Dice inte har lyckats sabba BF2142 ordentligt sen den publika betan.

• Tvillingfarsa

Mechs är riktigt coolt, men som i Planetside(om nån kört det) så blir man värsta kulmagneten så fort man visar sig med en mech.

Svar på tråden Mår illa pga WoW.