Inlägg från: cruZZe |Visa alla inlägg
  • cruZZe

Mår illa pga WoW.

Vet lite hur du känner dig NordTiger. har själv spelat Quake och Battlefield på mkt hög nivå och lagt många timmar framför datorn. När första barnet kom trappade jag ner och vart "hobbyspelare" och när andra kom insåg jag att tiden inte alls fanns längre. har dock harvat lite BF2142 (demot) nu senaste dagarna och känner suget igen

• cruZZe

Tvillingfarsa: Abbars kan du starta en FL-klan i BF2142 så ska vi se vart vi kan ta det från där

• cruZZe

Ja bra namn kan vi säkert spåna fram. Frågan är om någon känner sig manad att driva en klan (har själv varit för mkt CL för att ha lust) samt ev snickra en lättare hemsida. Allt annat kommer säkerligen av sig självt. En TS eller liknande är juh dock ett måste

• cruZZe

Tvillingfarsa: Ja det var det jag också tänkte. En klan som inte tar sig själva på dödligt allvar och som vet med sig att "medlemmarna" har barn och familjer som är numero uno.

• cruZZe

Rocklets: Vi spelade oftast 16vs16 spelare i BF och BF2.

• cruZZe

Metropolis och Tvillingfarsa: Vilka spelade ni med? Spelade själv med OGR.

• cruZZe

Perran: BF2142 var inte så futuristiskt som jag var rädd för. Måste säga att det är ett underbart spel. Tyvärr har min spelmaskin (grafikkortet) sagt upp sig och är på lagning

Svar på tråden Mår illa pga WoW.