Inlägg från: NordTiger |Visa alla inlägg
  • NordTiger

Mår illa pga WoW.

Nionde november kommer en tids-slukande kärleks-bomb till världen så detta till ära ska jag sälja mina 2067 speltimmar för lika många kronor till nån snubbe i stockholm, och jag mår illa.

Jag mår lika illa som när jag sålde min 928 i somras...

By the heroes of azeroth...hon hade rätt, jag ÄR beroende.

PS - Några tips på vad fan jag ska göra nu när jag får tid över?, som inte kostar pengar, gärna nått med sambo. - DS

• Svar på tråden Mår illa pga WoW.
  • NordTiger

hade tänkt lägga pengarna på min nya hobby pga att jag inte kommer ha råd att köpa något annars, men, kände redan idag när jag tog av andra tingade pengar (sålde en annan leksak) o köpte en vinteroverall till bebis att jag kanske ska skita i att "tinga" pengar... fast sambon har accepterat min nya hobby jäkligt bra så
    jag tror hon inte skulle misstycka.

Kryssning/kärleks semester, tar man med sig bebisen då oså eller lämnar man den till släkt? jag vet inteom jag vill göra det tidigt, eller överhuvudtaget? hur gör man sånt egentligen...

• NordTiger

Jag har tröttnat på wow jag spelade väl det mest på vana, nu har jag inte loggat in på över 24h ;P den värsta ångesten har släppt iaf. (sova på saken)

Inatt laddade jag ner CS och DOD igen har ändå det på mitt steamkonto så det kan man ju sitta o köra när man får tid över sen.

Vore urkul o åka på semester o ta med sig bebis, om det funkar
    så måste man ju känna sig lite som en segrare för många talar
    ju om att man inte kan göra saker när man har barn.

Tack för svar iaf ;D kul o höra att man inte är ensam med att lägga
    ner, tjejen har snackat mkt om tjejer här på FL som whinat över att deras killar fortfarande spelar på och låter dem ta mkt av bördorna med barnen.

Casual playing var något jag provat men jag tar nog hellere 2 papp i fickan till någon hobby som inte får sambon deprimerad ;D

• NordTiger

;) ... fråga vilken 11-30 årig kille på stan somhelst så får du svar. (äldsta jag stött på in-game var 47, värsta var 40åriga gubben som lirade ihop med sin 14 åriga son, dom körde "skift" haha)

• NordTiger

Kanske ska kika på BF2142 då, låter ju som att de kan va trevligt =) (nån-timme då o då spel)

• NordTiger

Rocklets>> sambon spelade redan men inte alls speciellt seriöst (högsta gubben var väl lvl 43) hon har svårt för att spela ett och samma spel hela tiden :)

Jag hade provat ny main, några twinks, nån extra alt, men det kommer aldrig känns ok att sitta under en hel raid ett par dagar i veckan och knappt ha hjärnceller över för att prata med tjejen.

Nu är kontot sålt iaf, 2000 pix fick jag loss till min nya hobby tänkte jag (pistolskytte, bara någon timme i veckan lite mer lagom)
    Saknar inte wow, men möjligheten att lana saknar jag, för ALLA spelar ju för fan wow :(

Jag är gärna med på nån klan, om jag köper BF nångång , vete fan ;P futiristiska spel har aldrig vart min grej.

• NordTiger

får väl motvilligt spela futiristiska bf2142 sen då ;D

Svar på tråden Mår illa pga WoW.