• NordTiger

Mår illa pga WoW.

Nionde november kommer en tids-slukande kärleks-bomb till världen så detta till ära ska jag sälja mina 2067 speltimmar för lika många kronor till nån snubbe i stockholm, och jag mår illa.

Jag mår lika illa som när jag sålde min 928 i somras...

By the heroes of azeroth...hon hade rätt, jag ÄR beroende.

PS - Några tips på vad fan jag ska göra nu när jag får tid över?, som inte kostar pengar, gärna nått med sambo. - DS

• Svar på tråden Mår illa pga WoW.
  • NordTiger

;) ... fråga vilken 11-30 årig kille på stan somhelst så får du svar. (äldsta jag stött på in-game var 47, värsta var 40åriga gubben som lirade ihop med sin 14 åriga son, dom körde "skift" haha)

• Tvillingfarsa
    nassepånken skrev 2006-10-10 19:51:37 följande:
    va? vad är wow?
    wow-europe.com

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • cruZZe

Vet lite hur du känner dig NordTiger. har själv spelat Quake och Battlefield på mkt hög nivå och lagt många timmar framför datorn. När första barnet kom trappade jag ner och vart "hobbyspelare" och när andra kom insåg jag att tiden inte alls fanns längre. har dock harvat lite BF2142 (demot) nu senaste dagarna och känner suget igen

• NordTiger

Kanske ska kika på BF2142 då, låter ju som att de kan va trevligt =) (nån-timme då o då spel)

• Tvillingfarsa

jo BF2142 tänkte jag försöka hitta nån semicasual klan så man kan lira ett par matcher i veckan kanske eller så. Vore skoj.

Dawn of War expansionen sitter jag och dreglar över just nu.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • cruZZe

Tvillingfarsa: Abbars kan du starta en FL-klan i BF2142 så ska vi se vart vi kan ta det från där

• Rocklets

Gör som jag, pausa WoW, byt main, men spela bara för att ha roligt... När jag kom på mig själv med att må dåligt över att behöva farma 200+ NR fick det vara nog, pausade och bytta main. Nu är jag tillbaka på min gamla char, men nu känns det mycket roligare, fast jag spelar mindre.

Min sambo spelar också, kanske underlättar, men en idé kan ju vara att introducera det för din sambo med en "jag följer med på ditt intresse coh du följer med på mitt"

Då får ni mer tid tillsammans och båda kanske kännar att ni kommer varandra närmre?

// Rock

• Aquilon

Cruzze: Det vore ju riktigt kul! Namnfrågan då? Fathers-at-war? Diaper destroyers?

• cruZZe

Ja bra namn kan vi säkert spåna fram. Frågan är om någon känner sig manad att driva en klan (har själv varit för mkt CL för att ha lust) samt ev snickra en lättare hemsida. Allt annat kommer säkerligen av sig självt. En TS eller liknande är juh dock ett måste

Svar på tråden Mår illa pga WoW.