• Anonym

Min sambo går i sömnen!

Filma honom, så att han får se hur aggresiv och konstig han blir. Kanske kan få honom förstå hur rädd du blir.

Sedan kan jag inte fatta hur man inte tycker att man har problem om man som vuxen går upp och pissar på möblerna. Det är ju helt vansinnigt!!!

Har tyvärr inga bra tips, men hoppas någon har för jag skulle också vara orolig för mitt barn om det var jag.

• Anonym

Min pojkvän har oxå gått i sömnen en del gånger nu om han druckit...vilket han inte gjorde innan vi vart med barn...
    Vi har förstått att det är nån slags nervositet som gör att han är så, för det händer oftast bra precis 3 timamr eftre han somnat, dvs när han börjar nyktra till!!
    Men han e väl nervös inför barnet som ska komma osv...

Vi har löst det helt enkelt genom att han får behärska sitt drickande helt enkelt...
    Jag är ju helt nykter som gravid så det är inte mer än rätt att han får dra ner på mängden när han är ute... Han väntar oxå barn även om det är jag som bär barnet!

Detta har vart psykiskt jobbigt för mig eftersom det inte går att väcka honom då han gått i sömnen, och det i sin tur är inte bra för barnet om jag stressar upp mig...

TS: ta ett snack med honom så han förstår attd et är jobbigt för dig!!

Svar på tråden Min sambo går i sömnen!