Inlägg från: Klara12345678910 |Visa alla inlägg
  • Klara12345678910

Min sambo går i sömnen!

Hej! Jag har samma problem!!
    När min sambo har druckit i samband med att till exempel jobbat natt eller tidig förmiddag och sedan druckit. Så kan han vakna efter att ha somnat och vara helt i fablernas värld. Ibland beter han sig helt som vanligt och så börjar jag prata med honom och då blir han arg och tycker att jag är dum i huvudet som inte förstår vad han menar när han börjar pratar om helt random saker. Han har även satt sig på en stol i köket och kissat och jag har jagat efter honom på ett hotell utomlands när han fick för sig att ytterdörren var toadörren. En annan gång så blev han arg på mig för att jag var tråkig som sov (vi hade både gått och lagt oss) och så drog han ut och drack öl i baren på en färja helt själv. En annan gång sov vi på ett spahotell och mitt i natten vaknade han och tyckte att hotellet var skit och kastade ut alla handdukar i korridoren. Det är så sjukt för han verkar vaken men beter sig helt knäppt. När han är vaken annars är han världens snällaste kille och skulle aldrig göra något sådant. Jag har bett honom sluta dricka och han har lovat flera gånger att ta det lugnt och inte bli "knäpp" som vi kallar det, men ibland räcker det med bara någon öl. I efterhand så har vi kunnat skatta åt det men där och då är jag helt förstörd och kan inte sova, vaknar av minsta lilla för att jag är livrädd att det ska hända honom något eller att han pissar någonstans. Har du hittat någon lösning eller hur ska vi göra med dessa grabbar? 
    Mvh

Min sambo är lika, vad ska vi göra?
Svar på tråden Min sambo går i sömnen!