blomstrande - enda anledningen att jag tycker att det är synd att min dotter fick afro är att det är mycket svårare att sköta om än hår som mitt. och jag tänker på hur ledsen hon kommer att bli när hon inte kan göra samma sak med sitt hår som sina vänner bara för att det här svart, grovt och lockigt. jag kan tänka mig att det kommer att vara många tårar under åren pga det.
hon kommet tex inte att kunna färga det eller göra olika fina uppsättningar.
det hon kan göra är ju att rakpermanenta, göra flätor, dreads eller låta det bara som en stor boll bara, för är det en sak jag inte gillar så är det billgit löshår, att göta det snyggt på salong är en sak. men man ser så många svarta tjejpr med flätat löshår i olika färger och jag ryser då jag ser det.
c-dot förstår inte varför du kommer in och hoppar på oss i den här tråden. för det första så har du inte ens barn och jag börjar misstänka att du är avundsjuk på oss här som har barn med en svart man.
för det andra så låt folk ha sin åsikter och det är många här som inte har problem med att säga mulatt om sina barn för de är ju blandade. om du ska hålla på och hoppa in och hacka på folk så är det nog bättre att du skaffar en egen tråd till sånt och låter oss som HAR barn med en svart man eller andra som tycker att den här tråden är bra och trevlig.
till alla andra - jag håller med michiagnes. bättre att ignorera c-dots komentarer så kan vi fortsätta ha trevligt utan en massa påhopp.fast jag vet att mycket av vad hon skriver är mycket irriterande. men jag tycker att det finns roligare saker att prata om än att hela tiden behöva försvara sina åsikter. ha det bra allihopa.=D