• Sofie1979

Afrika i blodet?/del 2

Lallara: Tack!!  Tyvärr inte just nu, nu sover hon Haha kanske imorgon

• Sofie1979

Maaxan: Vi ska fira nyår med min mamma, låsaspappa och syskon hemma hos dom. Isabelle kommer att vara med och Casey åker till sin mamma o firar för vi har henne i jul.
    Hoppas att du får sällskap!

• Sofie1979

Queenie: Håller med! Det är riktigt sköööööööööööööönt!

• Sofie1979
    michiagnes skrev 2006-12-18 23:14:29 följande:
    Hej hej, hoppas ni mår bra. Idag har Agnes gått med gåvagn, eller rättare sagt sprungit. Hon sprang som en dåre och behärskade det till fullo. Gud vad allt går snabbt i utvecklingen, inte många veckor sedan hon lärde sig krypa. Var bara tvungen att skriva av mig lite, är så kul..
    Vad roligt! Det går fort för de små i utvecklingen!
  • Sofie1979

Lallara: God jul och hoppas ni får en trevlig jul i sundsvall!

Kram Sofie

• Sofie1979

Lallara: Låter bra med julstämning! Min kommer mer och mer Snö det kan vi glömma tror jag. Men jag är glad att det är kallt och lite frost! haha

Zizter: Söt din lilla Kim är!!! Grattis på 7-månaders dagen

• Sofie1979

Sommarmamma: God Jul & Gott Nytt År! Hoppas du får två underbara veckor i England!

Kram Sofie

• Sofie1979

Önskar
    Sofie & Michael
    Isabelle & Casey
  • Sofie1979
    önskar
    Sofie & Michael
    Isabelle & Casey
  • Sofie1979

Allt bra hos oss, jag är dock förkyld. Isabelle e det full fart på! Inget ovanligt dock haha Men hon saknar nog dagis!

• Sofie1979

Hej!

Jag har fått ett nytt uppdrag på min bemanningsfirma jag arbetar för!! Jag har inte haft något sen jag kom tillbaka i september -06 från mammaledigheten, lite har varit pga att jag valt att gå ner till 87,5%=7 timmar/dag. Men nu äntligen har jag fått ett uppdrag! Det är som avdelningssekreterare/produktionssekreterare på Astrazenca i Södertälje, uppdraget löper i 3-12 månader. Tänk att jag ska börja jobba igen, har inte jobbat på 2 år!!

Hoppas alla har haft en bra helg!

• Sofie1979

L83: Tack! Ja, det känns verkligen roligt och spännande!

Jaha, där ser man! Världen är bra liten.

Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2