• maaxan

Afrika i blodet?/del 2

jo jag är bara så less på att hela tiden upptäcka nya lögner. lika bra att han inte har nån kontakt med vår dotter för varken han eller hans familj är ju nåt att hänga i granen, (måste ju hålla mig till säsongen=D)

jag skickade kort på dottern förut men då använde jag vanliga kuvär eller köpte vadderade, det berodde på hur många jag skickade.

• maaxan

jo jag är bara så less på att hela tiden upptäcka nya lögner. lika bra att han inte har nån kontakt med vår dotter för varken han eller hans familj är ju nåt att hänga i granen, (måste ju hålla mig till säsongen=D)

jag skickade kort på dottern förut men då använde jag vanliga kuvär eller köpte vadderade, det berodde på hur många jag skickade.

• maaxan

är nog bäst att bara strunta i dom, det är ju deras förlust i längden och jag vill inte ha att göra med folk som inte har en moral, man kan inte acceptera allt bara för att man är familj. det är så synd om småttingarna bara som inte får den delen av familjen. för som jag känner det så är de till större skada än nytta i hennes liv.

• maaxan

samma här, ska oxå gå kl 15 och kolla på min dotters dagis, hon ska vara tärna och de skulle sjunga oxå, ska bli kul att se hur småttingarna fixar det=D

• maaxan

så arg på dagis.
    dotterns dagisfröken ringde och sa att hon var hängig och hade hostat lite. och att jag borde komma och hämta henne för att de tyckte att hon inte borde vara med på lucia firandet. de hade tagit feber på henne och hon hade 37,4 sa hon.
    ha hon har ingen feber, det enda är lite heshet o lite hosta. jävla tant. så min dotter får inta fira lucia bara för att hon är lite förkyld som hälften av alla andra barnen där. och dessutom komemr det ju därifrån. är så förbannad.

• maaxan

michiagnes - hon mår jättebra, är som sagt lite hes och hon sov i 2 timmar när hon kom hem sen har hon hållit igång lekt, sjungot och hoppat i soffan och sängen.
    är så besviken hennes första lucia och de ringer en timme innan skiten ska börja o säger att hon är sjuk. ska säga till dom i morgon att de inte ska ringa mig om hon inte är SJUK. 37.4 är inte feber för ett litet barn som håller igång. känns som om dom og feber på henne bara för att ha en anledning att skicka hem henne.
    jag är fortfarande så arg. fattar itne hur de kan förstöra hennes lucia. ska säga till dom att om det händer igen så tänker jag byta dagis.

• maaxan

alvida- jagvet!!! vet bara inte riktigt hur jag ska säga att det var dåligt av dem. det käss lite som om de kör över mig bara för attjag är ung.
    grejen är den att hon har varit på dagis jätte mycket med dålig mage o diarre då hon är laktos intolerant och det är väl värre än en liten för kylning.

om någon har nåt bra förslag på hur jag ska ta upp det här med dem så är jag mycket tacksam.

• maaxan

lallara - i sundsvall? är du därifrån?

• maaxan

jagpratade med dagiset i går i alla fall och tydligen har de en gräns på 37,5 grader då de skickar hem barnen. dåligt tycker jag.
    men nu är lillan bra i alla fall, bara lite hostig men annars inget och hon har tom börjat äta bättre som hon brukar vara dålig på=)

såååå vad händer på nyår då? nån som ska göra nåt kul och isof vad gör ni av barnen? själv blir jag nog hemma själv med lillan, hoppas på att min lillasyster ska stanna så länge så får jag sällskap i alla fall.

• maaxan

jag tycker att helgerna är jobbiga=) då är min dotter hemma och bråkar med mig i stllet för dagisfröknarna=) och man får absolut inget gjort.

Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2