• Anonym (ex)

dölja röda ögon?

Hej!
    Jag undrar om ögondroppar kan dölja röda ögon som man får när man är påverkad av droger.. ögondroppar typ visine mm..

hittade nämligen såna i mitt barns pappas ficka, han säger att han slutat med droger sen ca en månad sen...

• Svar på tråden dölja röda ögon?
  • Henrik28

Visine döljer inte röda ögon.
    Clear eyes är de ögondroppar som döljer, men de går ej att köpa i Sverige.

• Anonym (ex)

det var inte visine han hade. det var nåt annat, tror han har köpt det i danmark...
    men så vissa ögondroppar kan dölja röda ögon? röda ögon som fås när man tar droger och övertrötta ögon kan dem döljas med samma medel??

• Cuthalion

Clear Eyes görs det reklam för vid den här tråden ironiskt nog. Där borde det gå att få information om Clear Eyes egenskaper. Sök annars på google på ögondropparnas namn så borde man hitta information.

• Henrik28

ja. De finns i danmark.

• Anonym

Har aldrig tagit droger själv men har känt många människor som hållt på med t ex hash (som man ju bli rödögd av). Dom använde ofta vissa typer av ögondroppar (t ex Clear eyes som många tagit med sig från andra länder in i Sverige) samt nässpray dom sprayar i ögonen.

• gutegirl

Jättebra att alla får den infon nu.... Stäng tråden!

........aint nobody dope as me, I´m just so fresh and clean.......
  • Anonym

gutegirl: Vad är det för farligt med den infon? Tror du att det är fler som ska ta droger för att dom vet att dom kan dölja sina röda ögon eller?

Dom som tar droger vet oftast detta själv. Snarare är det väl kanske bra att människor som inte är insatta i detta får reda på saker och ting, för att hjälpa dom själva att inse vissa saker?

• gutegirl
    Henrik28 skrev 2006-10-10 18:36:30 följande:
    Men va fan. Skärp dig. De som pundar vet nog redan om vad som tar bort röda ögon.
    Visst, men för de som är newbies så behöver de ju inte lära sig det här.
    ........aint nobody dope as me, I´m just so fresh and clean.......
  • Henrik28

FL kryllar säkert av hashtomtar.

Ts frågade och hon fick ju svar.

• Kazz4

Nej men en del som använder amfetamin använder det när dom varit vaken länge eftersom ögonen kan bli väldigt torra...........Min man är fd missbrukare.....

Svar på tråden dölja röda ögon?