Jag tycker min sambo är en dålig pappa
Måste med min sambo säga till honnom vad han ska göra med dottern hon är 3 år, han tar inga som hellst egna intiativ till att gå ut eller hitta på saker med henne, här blir det oxå mycket film när jag inte är hemma. Det ligger på mej att hon ska få komma ut, att hon får bada, att hon får kommpisar att umgås med, att hitta på olika saker att gå och göra.
Har talat om för honnom vid ett stort bråk vi hade om det och jag var nära att flytta från honnom då jag och barnen , har en 4 månaders oxå, hade det mycket bättre utan honnom. han bönade och bad om en chans till och det har han nu fått , ibland så anstränger han sig för att göra saker med henne men inte tillräckligt tycker jag men jag hoppas att det kommer annars så ser jag ingen framtid men honnom, vill ha en pappa på heltid till mina barn, och inte bara när det passar honnom.
tycker du ska tala om för honnom hur du känner så han kan bättra sig, min sambo sa att han förstog hur jag kännde och att han visste att han ej gjorde tillräckligt hans försvar va att jag gjorde ju allt så han ej behövde...
Han kanske behöver lite tips om hur och vad han kan göra med sin dotter, att hon behöver sin pappa, säg oxå det du skrev på slutet att hon drar sig fån honnom. Visst blir han sårad men har kan ju ej bli bättre om han ej vet hur!
Lycka till