Inlägg från: suz75 |Visa alla inlägg
  • suz75

Fler som bygger hus?

Kikar in på tråden.. Kollat lite på tomter och funderar på att bygga nytt.. Men dyrt är det tycker jag..Hej Johanna :)
    Vart bygger ni? Eller ni kanske inte börjat ännu.

• suz75

Johanna: Jag vet inte riktigt vart vi vill bygga, vi har kollat lite överallt, sandared bla och svensgärde. Vi vill ha 1 el 1 1/2 plans villa. Det är ju svårt at bygga det här i Borås då det inte är slätt.

Vad för hus ska ni bygga? Vi har kollat smålands villan som jag tycker är fin. Vad fick ni ge för tomten?

• suz75

lindansare: Så fint hus ni har :) Snyggt kök :)

Vi håller på att kolla på tomter i Borås men har fortfarande inte hittat ngt bra där man kan bygga 1 172 plans villa. Det vi har kollat är Smålandsvillan och LBhus.. Men vi får väl se

Vad har ni för hus lindansare?

• suz75

He Johannah O. Har ni börjat bygga? el spränga? Vi kan fortfarande inte bestämma oss för vilket hus vi vill ha och vi har inte hittat den där tomten vi vill ha heller.. men vi kollar runt. Har inte så bråttom iom att vi redan har hus. Men ett nytt ska vi bygga..

• suz75

hej hej.. undrar om det är ngn som vet vilka/vad för standard grejer de har i smålandsvillan?

Har hört att det kan bli väldigt dyrt att byta ut vissa standard grejer ex kök..

Någon som vet, lite råd av er som bygger..

Svar på tråden Fler som bygger hus?