Inlägg från: Carisma95 |Visa alla inlägg
  • Carisma95

Fler som bygger hus?

Bisquit skrev 2006-12-21 09:07:56 följande:
    Funderar på att ringa till hjältevad igen, men sist vart jag så illa behandlat... Så vi får se.
    Vad hände då ?
    Be true to yourself and you will never fall...
  • Carisma95
    Bisquit skrev 2006-12-22 11:46:57 följande:
    carisma: Jo vi var och pratade med dom och ringde och ringde och ringde men ingen hörde av sig. Sen fick jag ett mail ( vanligt utskick till "alla" ) där det stod nått om. Passa på att köpa bla bla bla. Svarade med ett argt mail där jag förklarade att jag försökt "passa på" i flera veckor men dom verkar inte intresserade av att sälja hus. "jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag stör.. jag har tre mille och tänkte köpa ett hus. Nähä, ok jag struntar i det då". Typ...Sen gick det väl en fem min och jag hade plötsligt tre missade samtal och en väldigt smörig röst på telefonsvararen.. Få se om jag tar dom till nåder.. På onsdag ska vi till modulenthus! Spännande...
    Tråkigt att höra.
    Vi har byggt med dem och är jättenöjda. Tyvärr beror det ju mycket på vilken säljare man får. Hoppas det löser sig för er. De har iaf jättefina hus!
  • Carisma95
    Annaloo skrev 2007-01-05 11:34:49 följande:
    Hej alla husbyggare!Vi håller på och bygger en (något moddad) Asken från Hjältevadshus (totalentreprenad) och har förbesiktning om en vecka! Sen är det slutbesiktning den 17:e, och då får vi nycklarna och kan flytta in. Första gången vi var och tittade på tomten var fjärde februari förra året, så det har gått fort för ett husbygge, men rätt långsamt för totalentreprenad. Min nya baby är på 193 kvadrat
    Vi byggde med Hjältevadshus för några års sen. Men vadå, är ert hur i stort sett klart nu (för förbesiktning) och sen får ni inte flytta in på 12 veckor till...?!
Svar på tråden Fler som bygger hus?