Inlägg från: Anonym (Felice) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Felice)

Blev du dumpad i början?

Jag har känslor kvar för Honom, han gjorde slut med mig.. Han verkade vilja gå tillbaka till sin förra, trots att den relationen var så dålig på många sätt (enl. honom) och hade varit slut några månader.

Var jag bara en "fling"? Jag är en väldigt seriös person och har svårt för sånt här...

Finns det fler som blev dumpade så här, men där killen ändrade sig sen? Eländes kille.....karl.

• Svar på tråden Blev du dumpad i början?
  • Anonym (Felice)

MarieSoSueMe: Ja, tankeväckande frågor....jag tänker på dom. Bra frågor.
    Jag är fortfarande kär i han. Men han skulle få JOBBA om han ville tillbaka. Längtar bara så mkt efter han....

Anonym: Vilken fin kille som är så omtänksam och gullig mot dig!

Efter att han dumpat dig, vad hände då? Vem hörde av sig? Jag var så dumt hänsynsfull att jag frågade om vi inte skulle vara respektfulla mot hans ex, och inte höras!! Hur f*n kunde jag säga det!? Jag vet inte, jag blev bara så stressad av att han ville tillbaka, att jag sa "jaha, men då är det väl bäst att vi inte hörs för då blir hon väl inte glad..."

"Mhmhmm..." mumlade han!

• Anonym (Felice)

puff

• Anonym (Felice)

Anonym (tvekar): Vad hände och hur tog det slut?

• Anonym (Felice)

Vi var ihop 2-3 månader. När han kom på att han vill till sin ex...

Eftersom ni haft slut är han nog allmänt försiktig nu och går sakta fram....betyder inte att han inte älskar dig eller att han inte är kär...

• Anonym (Felice)

Anonym (jag): Är du kille? Du råkar inte fatta varför en man återgår till sitt ex trots att vi hade det passionerat och han verkade engagerad? Ville presentera mig för alla. Sen bara tvärvände det.

• Anonym (Felice)

Anonym (Hm): Jag förstår dig! Det har inte gått en dag utan att jag tänkt på henne med...undrat om hon är lessen, vad hon tänker...hon framstår som enormt vacker och speciell nu när han återvände till henne....jag har verkligen varit sotis.....

Anonym(jag): ja, kan det vara trygghet? Det kan det nog.....men de hade det ju dåligt och de ville ha slut! Fattar ej att man går tillbaka då. Han flyttade ifrån henne.... Saknar honom så, men ville ju inte störa deras "idyll"...så har inte hört av mig......önskar bara att han saknade mig...

• Anonym (Felice)

Anonym (Hm): Hur länge var det slut mellan er och hur gamla är ni? De hade flyttat isär efter massa år...de hade varit tveksamma länge. Han är 43 och hon runt 35.

• Anonym (Felice)

Jag är 29 och den här killen 43. Han kanske såg mig som en partyflicka med... Men jag är mera bokmal. Blev kär i honom.

Sen bara ändra han sig...

• Anonym (Felice)

Anonym (Hm): I ert fall är jag glad att ni blev ihop igen...men inte i min ex fall... *ego som man är*

• Anonym (Felice)

Anonym (tvekar): hur känns det idag?

Svar på tråden Blev du dumpad i början?