• Maja o Felicia

Stringtrosor på barn under 15 år??

Är det okej med stringtrosor på barn under 15 år?

• Svar på tråden Stringtrosor på barn under 15 år??
  • VärstaGrymmaTjejen

OSMAKLIGT!

Jag är inte dum... Jag har bara otur när jag tänker!
  • Maja o Felicia

Det finns en flicka i min dotters bekantskapskrets som är 10 år och har stringtrosa....

• SweetStarAngel

Tveksam...
    Mitt syskonbarn är 13 och använder det ibland och kan inte säga att jag ser något fel i det heller, hon använder även bh. Ligger väl i vad man lägger för värdering i att använda string. När jag har string så har jag det för att det är snyggare om jag har en tight kjol eller byxor inte för att vara ett sexobjekt
    Så om man ser string som trosor som gör kläderna snyggare så ser jag inget osmakligt i det. Däremot om man lägger värdering i det för att vara sexig så är det osmakligt på tonåringar

Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
  • SweetStarAngel

Stringtrosor på barn under tolv ser jag dock som onödigt och skulle aldrig själv tillåta...

• Amelie Amela

Jag tycker nu att det är helt osmakligt, blir typ "galen " när jag ser små tjejer med stringtrosor ... Men jag själv använde string trosor när jag var 14 år ... Och jag kände mig inte så liten när jag var fjorton. Nu när jag ser 14 åringar så är de inte änns i närheten utav vuxen livet... Fats när jag var 14 så var jag mkt "vuxen" enligt mig själv
    Min dotter kommer iaf INTE ha string trosor när hon e fjortis inte för att jag bad om min mors tillåtelse själv.

• halstabletten

Jag tycker nog att det är okej från och med att de börjar på högstadiet, förutsatt att de har så pass högskurna byxor att inte stringen syns när de sitter ned. Det handlar ju ofta om att de inte vill ha en synlig troskant snarare än att de vill vara sexiga. Så jag säger helt okej!

• W W

Jag började själv med string när jag va typ 12-13 så det är väl helt okej..
    Men yngre än så.. tveksamt..

Svar på tråden Stringtrosor på barn under 15 år??