Stringtrosor på barn under 15 år??
Är det okej med stringtrosor på barn under 15 år?
Är det okej med stringtrosor på barn under 15 år?
Osmakligt. Och det tycker jag för att jag tycker string är skitfult. Så barn ska definitivt inte ha det.
tycker string är fult, och absolut inget som hör hemma på ett 15 åring, men vad bar jag när jag var 13-14?? string så klart, fick smyga som en galning då mamma hatade de och jatar det fortfarande men jag tycker inte det är okej, tycker det är osmakligt.
Hm. Jag är väl sen med allt i stort sett. Började inte med string förräns jag var typ 18 eller nåt.. *s*
Men vill man ha det när man är 14-15 år så är det väl ok.
Det är väl inte det värsta...
Jag tycker oxå att det är riktigt fult. Jag har det numera bara när man har byxor som kräver det.
Jag tycker oxå att det är ok vid 12-13 års ålder men det där är så olika från barn till barn en del 12åringar är sent utvecklade mognadsmässigt än andra så jag tror att man börjar använda string när vännerna i barnets egna vänkrets gör det.
Och sen är det bara em trosa :)
klart att det är ok!
Började själv använda det när jag va 12-13 år! bara för att troskanterna inte skulle synas...det var/är så fult!
Känns som om 15 var ganska gammalt! Inte under 13 säger jag. Det är ju så olika hur gammal man är när man är 15. En del tjejer är fortfarande just barn medan andra har hunnit bli unga vuxna.
inte ok på någon, sen bryr jag mig inte om de är 10 eller 100, skitfult oavsett!
Jag var ca 14-15 när jag började med det. Gick själv med en kompis och köpte var sitt par. Så min mamma visste inget förrän hon tvättade dom. Gick sen och köpte några fler par efter det.
Så om barnet självt köper det tycker jag det är ok. Kanske inte en 12-13 åring. men sen kanske...