• Anonym (kille)

grumligt urin?

Mitt urin är grumligt nästan varje gång jag kissar. Vad kan det vara? Är kille och det gör inte ont när jag kissar.

• Svar på tråden grumligt urin?
  • Anonym (kille)

hmm.. nu när jag tänker på det så är jag lite svullen runt ögonen. Men grejen är att jag mår ganska psykiskt dåligt just nu och är trött hela tiden. Så kan lika gärna vara det.

• Birgitta2

Jag tror inte det när nån fara. Kissa i muggen, låt personalen peta ner en sticka i muggen och skicka urinprovet till lab. Sen får du svar, och troligen antibiotika. Ingen behöver titta på "den" om man inte hittar något speciellt i provsvaret.

Du berättar väl vad som händer sen?

Lycka till.

• Birgitta2

Ring läkaren imorgon! ok?

• Anonym (kille)

Okay. Ska till läkaren på onsdag angående diskutera min medicin. Får se om jag vågar ta upp detta. Skäms något så gryyymt över det och vill verkligen inte visa upp "den.. :(

• Anonym

Jag fick lämna urinprov 2 ggr i veckan när jag var gravid (pga högt blodtryck) och mitt urin var alltid grumligt (Annars kollar man ju inte så noga) men det var ingen fara med mig. Ingen äggvita, socker eller bakterier. Så det måste ju inte vara någon fara!

• Anonym (kille)

Okay känns bra att höra...

• Birgitta2

Du MÅSTE berätta om det! Och varför i all världen skulle han vilja undersöka juvelerna? Inte fasen lägger jag mig i gynstolen varje gång jag lämnar urinprov (var tredje månad). Oroa dig inte. Säg till läkaren att du inte vill ha "den " undersökt utan endast vill lämna prov. Jag tror inte han kommer på tanken ens.

• Anonym (kille)

Men om man ska undersöka för svamp så måste man visa eller?

• Birgitta2
    Anonym (kille) skrev 2006-10-15 16:34:36 följande:
    Men om man ska undersöka för svamp så måste man visa eller?
    Ta nu en sak i taget. Måla inte fan på väggen, utan ta det som det kommer.
  • Anonym (kille)

haha.. jaja, men vill veta vad jag ska ställa mej in på..

Svar på tråden grumligt urin?