• Anonym (nyfiken)

Par i hjärter, nån som testat ?

Hej!
    Jag och min sambo funderar på att besöka par i hjärter eller liknande klubb. Inte för att ha sex med andra utan för att vi är nyfikna. och lite sugna på att ha sex "inför publik".

Nån här som testat? Man är ju lite rädd att ex chefen eller liknande ska vara där med....

• Svar på tråden Par i hjärter, nån som testat ?
  • Anonym (nyfiken)

*puff*

• Anonym (nyfiken)

ingen??

• Charlie Bravo

Hmmm, trodde tråden skulle handla om Bridge. Klädpoker är nog det närmaste jag har kommit det aktuella ämnet.

• Anonym (jag har)

jag och min sambo var på en sådan fest för inte så länge sen..och det var ju trevligt.
    jag som inte har varit så tänd på tjejer förut blev slickad av en tjej och jag kände på hennes bröst medans hon låg med sin pojkvän.
    tyckte folk var lyhörda och ingen tog på någon annan utan att fråga.
    jag och min kille hade sex med varandra och jag låg med en annan. det viktiga är att man har bestämda regler innan för vad man får göra och inte och att man inte rycks med i något av grupptryck!

• Anonym (????)

Jag har hade din sambo sex med en annan också. hur kändes detta va det skönt

• Anonym (nyfiken)

(jag har ) låter ju toppen.

Jo vi har pratat mycket om det.

Jag är intresserad av en annan tjej. Och det är min sambo med... Alltså inte att han ska vara med nån annan utan att jag ska vara det.

Men kändes det inte konstigt att gå in där?

• Anonym (jag har)

så klart i början höll jag på dö av skam men efter ett tag slappnar man ju av!
    min sambo låg inte med någon, det hade jag inte pallat!

• Tvillingfarsa

lol, skön dubbelmoral. ^^

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Anonym (nyfiken)

( jag har ) nej det hade inte jag heller orkat med....

Man förväntar ju sig att alla ska vara supersnygga modeller som gör och kan allt. Iofs är väl vi inga nybörjare vi men ändå. Ja ja, få se hur det går.

Tvillingfarsa: ja visst är det.. *fniss*

• Roots

Jag har varit där.
    Det är jättekul!
    Planerar ett besök nästa torsdag...

Svar på tråden Par i hjärter, nån som testat ?